2013. szept. 27.

Boldog Születésnapot Shindong! :)

Sziasztok!
Holnap (koreai idő szerint ma) ünnepli a Super Junior Teddy Macija, Shindong a születésnapját.Nagyon Sok Boldog Születésnapot Kívánunk Neki! Ez alkalomból össze válogattam néhány vicces giffet róla és érdekességeket, képeket. Remélem tetszeni fog nektek ;)

A fiúk is felköszöntötték  :) Nagyon cukik így együtt. 
Shindong twitter: Olyan furcsa vagyok. Tavaly minden tőlem telhetőt megtettem hogy megegyem (a tortát)!! De idén.. Hogy őszinte legyek..Ki akartam hagyni..De ahogy várható!! A tagok annyira megérintettek!! Super Junior, szeretlek…..
Zhou Mi tweet/weibo
A mi Shindonggie hyung-unk,Boldog szülinapot!^^ i love you~
Érdekességek:
"Nem vagyok biztos benne, hogy elveszem feleségül a barátnőm ebben az időpontban(periódusban). Természetesen szeretném, hogy feleségül vegyem, de mindketten nagyon fiatalok vagyunk, így nem tudom, mi fog történni velünk. A házassághoz, egy kis idő kell, hogy jobban átgondoljuk. " nyilatkozta Shindong az All the K-Popnak.

Shindong: "Mondok valami vicceset. Nem én vagyok a barátnőm háttérképe. Ez G-Dragon."
MC azt mondta: "Neked és G-Dragon-nak hasonló frizuráitok van", de Shindong azt mondta: "Azt mondta nekem a barátnőm, hogy fessem be lilára,mint G-Dragon, de nem csináltam meg."
Shindong azt mondta: "Tényleg utálja, ha beszélek női hírességekről. De ha én leszek féltékeny G-Dragonra, akkor ő azt mondja:" Én,csak rajongóként szeretem őt (G-Dragont), ez minden." Nevetés
Shindong barátnőjét Nari-nak hívják :)

Shindong: " HyunA ... megjelent a férfi mosdóban! Aahhh! ke ke ke (HyunA-ya sajnálom)"
 A mellékelt fényképen, Shindong hosszú, hullámos, dauerolt parókát visel. Egy egyrészes,feszes csillogó ruhát visel ami jól mutat rajta, mondjuk még szép is(?) így. Shindong képét látván, az emberek nevetnek, hiszen ő szégyentelenül ott áll, mint egy nő egyértelműen egy férfi mosdóban, ahol a piszoárok is jól láthatóak. ~forrás:http://kpopseven.com

Vicces giffek/képek: 

Boldog Születésnapot Shindong!
Forrás: google.com, tumblr.com,http://kpopseven.com,sup3rjunior.com,www.facebook.com/SuperJuniorCsakALegjobbElfEknek, http://www.soompi.com/
~ Nóci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése