2013. máj. 24.

Promise You

안녕하세요!

Ahogy az utolsó bejegyzésemben említettem a meglepetést, most el is hoztam nektek. Ez pedig nem más, mint a SJ-KRY Promise you dalának a magyar fordítása. Először a Sorry, sorry answert akartam lefordítani, de aztán megtaláltam a neten, viszont ezt a számot nem, pedig ezt is imádom. Így eldöntöttem, hogy ezt csinálom meg. De mivel ez a legelső dalszöveg fordításom nem ígérhetek tökéletességet. (Szerencsére volt valaki, aki átnézte még nekem, amiért nagyon hálás vagyok.) Az időzítést is remélem jól megcsináltam, mert ez is az első volt. :D Most viszont be is fejezem a mondókámat és hagyom, hogy nyugodtan megnézhessétek, remélem tetszeni fog. :)

KATT!!!


Ami pedig még FONTOS, arra gondoltam, hogy az 'Albumok' menünél a dalok címéhez linket csatolok a magyar fordításos verziókról. Ha pedig valaki nagyon szeretne egy számot megnézni magyarul, amihez nincs még fordítás és megelégszik az én gyenge változatommal, akkor megcsinálom, ha van rá időm. Mit szóltok? Mert ez most rajtatok múlik. :)

Puszy, Cathy

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jooo!!! Csak batoritani tudlak a forditasban, egy biztos en halgatni fogom a te verziodban a szamokat. Nyugottan fordithatod amit te szeretnel, de azoknak amiket irtam a masik bejegyzesnel is nagyon orulnek, szoval amelyikhez epp kedved van fordithatod... :) Koszi es varom a kovetkezo szamot.
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi :) Akkor elkezdem gyűjtögetni, amik megvannak már mások fordításában. :) És meglesem majd, melyik nincs azok közül, amiket írtál. :)
      Puszy, Cathy

      Törlés
  2. Én nagyon jó ötletnek tartom :)
    (én is szívesen fordítanék, csak nincs rá idõm)
    Dalokat tudok mondani, a videó feltöltése ügyben van egy hely, ahol nem fogják letörölni = Indavideó
    És a Promise You forditásért nagyon hálàs vagyok, imádom ezt a dalukat :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sincs jelenleg, szóval majd ha vége lesz az érettséginek akkor fogok legközelebb fordítani, de már tudom, hogy mit ;)
      Igen, gondoltam rá mostanában, hogy feltöltöm oda, csak még nem regisztráltam, viszont meg fogom csinálni. :)
      Én is, csodálkoztam is, hogy senki nem fordította még le :)
      puszy, Cathy

      Törlés
  3. Én ezeket a számokat javaslom (remélem nem baj, hogy megírtam): Haru, Only U, Hanamizuki, Dreaming Hero, Our Love, Way, Angel, From U, Marry U, Rockstar, U, No Other, Fly, In My Dream, Sorry Sorry Answer
    szerintem megérdemlik a fanok, hogy kapjanak ezek a számok fordítást :)
    nagyon hálàs vagyok, hogy fordítani fogtok :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebből van egy kettő, amit láttam már magyar felirattal, majd tényleg - lehet ma - az albumos oldalon linkelgetem tovább a magyar feliratos videókat, mert már párhoz csatoltam. De amikről nem találok és írtad azokat majd megcsinálom. :) És természetesen nem baj, hogy leírtad, hiszen írtam is, hogy írjátok, amit szeretnétek látni :)
      Puszy, Cathy

      Törlés