2013. jún. 12.

In My Dream

안녕하세요!

Tegnap és ma se hoztam megint semmit, de most azért mert fordításon dolgoztam, aminek az eredményét meg is nézhetitek. :)
Nem rég ugye megcsináltam a 'Promise You'-t és Annamária írt hozzászólásban pár dalt, amit ő szeretne. Ebből párhoz már van, ezeket az 'Albumok' menüpontban meg is találjátok, pár mással együtt (amint ráérek linkelem a többit is :)), ezúttal ezek közül választottam ki az 'In My Dream'-et.
Próbáltam legjobb tudásom szerint elkészíteni a talált angol szöveg fordítását. Persze most se lett tökéletes, de ezt nem is várhatja senki egy kezdőtől. :)

Katt!


Holnap sajnos megint nem fogok ráérni, de talán Nóci hoz majd valamit.

Puszy, Cathy

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Koszi a forditast!!!
    Nagyon orulok neki mert ahogy irtam ez az egyik kedvenc szamom....:*
    Varom a folytatast... :)
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát a következő az már valószínűleg tényleg csak a szóbeli után lesz. Addig pedig hozok inkább majd frisseket, mert azokkal el vagyok maradva mostanság :)
      Puszy, Cathy

      Törlés