2013. máj. 10.

Zhoumis képek (weibo)

Sziasztok :)
Ma rám tört egy kis Zhou Mi hiány :) Így utána kerestem a weibon, hogy miket osztott meg, milyen új bejegyzéseket, képeket töltött fel. Régebbi dolgokat is hozok nektek...
( *A weibo egy kínai közösségi portál olyasmi mint a twitter,csak itt angolul nem szoktak posztolni. Én is egy angol Super Junioros oldalon találtam meg a fordításokat. :))
                               






Április 26.
South American fans are really talented, Zhou Mi doll It’s 1:14 AM in Chile- A Dél Amerikai rajongók nagyon tehetségesek, Zhou Mi baba :D  Reggel 1:14 van Chileben.
Április 28.

The final stop is Peru, Woody vs Woody!*- Az utolsó megálló Peru, Woody vs Woody!
* Az első " Woody" a hivatalos karakter neve, míg a második az aminek Zhoumi nevezi magát. :)
Április 30.

Barbeque dinner :D
A cuki csapat együtt étkezik :) 
Május 7.

Long time no see : Jia and Hyelim- Rég láttam Jiat és Hyelimt

Május 1.-én megváltoztatta a Weibon a háttér témáját. :) Nagyon cuki lett :)
forrás: sup3rjunior.com
Nóci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése