2014. okt. 14.

SUNGMIN MEGHÁZASODIK

Sziasztok!
 

Mint azt bizonyára tudjátok, Sungmin nemrég bejelentette, hogy párkapcsolatban él, méghozzá Kim Sa Eun színésznővel, akivel a Három Muskétás című musicalben játszottak együtt.

Az elmúlt napokban pletyka szinten felmerült, hogy összeházasodnak, Sa Eun ügynöksége azonban cáfolta hírt, azt mondták, hogy a lány a színészi karrierjére akar koncentrálni, és még nem tervezi a megállapodást.

Ma azonban Sungmin egy bejegyzést írt a saját blogjára, illetve az SM Entertainment hivatalos oldalára, amiben kijelentette, hogy valóban összeházasodnak, mi több, a pontos dátumot is kitűzték, ami 2014.december 13.



Sungmin levelének fordításával is elkészültem (nagy küszködés után), amiért bocsánatot is kérek, hogy kicsit későn jött, de a gép kétszer mondta fel a szolgálatot, és mindkétszer kezdhettem elölről a levelet. De 3 a magyar igazság, itt az üzenet:

"Mindenkinek, aki hagyta, hogy az legyek, aki. <Kedves. E.L.F-ek>

Hello, ez itt Sungmin.

Számtalanszor átgondoltam, hogyan kezdjem ezt a levelet és mit mondjak először.

Ahogy többször leírtam és kitöröltem az üzenetet, emlékeztetett az emberekre, akik sokat segítettek, és az arcukra és hangjukra…

Nehéz és óvatos szívvel írom ezt a levelet.

December 13-án összeházasodom egy különleges személlyel.

Megszakad a szívem, mikor a rajongókra gondolok, akik biztosan nagyon megdöbbentek és feszélyezettek a hír miatt. Nagyon sajnálom, hogy a sajtótól kellett értesülnötök.

Aggódtam, hogy hogyan mondhatnám el az ELF-eknek, a legjobb barátaimnak, akik annyira szerettek engem, mert azt kívántam, bár ők lennének az elsők, akik hallhatják tőlem. Nagyon sajnálom, hogy egy tudósításból kellett, hogy halljátok.

Sok időt töltöttem küszködéssel és gondolkozással a döntésemről, egyedül és azokkal, akikkel voltam… Nem azért, mert félek a döntésemtől, hanem mert féltem, hogy a számomra drága emberek annyira megdöbbennek, mivel még nem tapasztaltak ilyesmit, és nagyon megbántódnak. Talán késeinek tűnik, de a szeretetetek és a bizalmatok segített nekem összeszednem a bátorságom, hogy elmondjam a jövőbeli terveimet.

Semmi voltam, mielőtt megismertelek Titeket, és Ti segítettek naggyá nőni azzal, hogy mindig mellettem álltok és törődtök velem és támogattok. Nagyra értékelem a szereteteteket és nagyon szeretlek Titeket.

Nagyra értékelek minden embert, aki segített nekem és a Super Juniornak, és az ügynökséget, akik tisztelik a döntésemet és bíznak bennem. Megteszek minden tőlem telhetőt, hogy továbbra is fellépjek és viszonozzam a szereteteteket."



Ha szabad egy kis személyes véleményt mondanom, engem nagyon elszomorít, hogy Sungminnak ennyire feszültnek kell lennie, amiatt, hogy boldog. Nem értem, hogy miért kezelik még mindig rengetegen úgy a KPOP előadókat, mintha gépek lennének. Ők is ugyanúgy emberek, ők is éreznek, nekik is vannak fájdalmaik, örömeik, és ők is érezhetik azt, amit "szerelemnek" hívunk. Ha pedig igazán ELF-ek vagyunk, akkor szerintem örülnünk és támogatnunk kellene egy olyan Super Junior tagot, aki végre rátalált ennek az érzésnek a csodájára.

Én -és ha szabad más nevében beszélnem, akkor admintársaim is- nagyon örülök a mi Sungmin oppánknak, hiszen megérdemli, hogy ha úgy tetszik "önző" legyen, és most az egyszer a saját boldogságát tartsa szem előtt.

Reméljük, hogy hosszú és boldog élete és házassága lesz Sungminnak!!!

forrás: http://sup3rjunior.com/2014/10/14/141014-super-junior-sungmins-letter-im-getting-married/#more-466460
-Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése