2014. szept. 11.

140910 Super Junior a Sukirában

Sziasztok!

Tegnap a facebook oldalunkon nagy sikere volt a Sukirás fanbeszámoló-töredékeknek, amiket fordítottam. Gondoltam összegyűjtöm ezeket egy kis blogbejegyzésként is, ha valakinek esetleg kedve lenne újraolvasni, de nem akar visszakeresgélni az oldalon. Megéri elolvasni, mivel olyan is belekerült, amit a facebookra nem töltöttem fel tegnap! :)


A tagok már eleve jó kedvvel érkeztek a műsorba. Eunhyuk és Donghae (kicsit sem nagy meglepetésre) közösen érkezett, és nagy belépőként a Donghae-jellel flangáltak a rajongók előtt:






 A rádió DJ-nk vagyis Ryeowookie aranyosan tudatta a hallgatósággal, hogy bár ő most DJ is, attól a vendégek közé is tartozik, mivel a következőképp vezette fel a bandát:


"Most lejátszunk még egy számot, aztán jön a Super Junior... Én is Super Junior vagyok."

Bizony, el ne felejtsük, hogy ő most kettős szerepkört töltött be! :D




A fiúk elmondták, hogy Kyuhyun nem lehetett jelen más program miatt. Persze a mi drága eszes Donghae-nknak az hamarabb esik le, hogy az nincs jelen, aki egy évvel ezelőtt katonaságra ment, mint az akit pár órával korábban látott, ugyanis mikor feljött Kyuhyun hiányzásának a témája, ő Yesungra asszociált.

       RW: Valaki nincs itt ma...
       DH: Yesung-ssi?
       RW: Kyuhyun-ssi kkk
       KI: Nem baj, úgyis elment durván beszélni másokról
 

 Donghae tegnap nem csak ebben a témában nem volt otthon. A többiek többször is piszkálták őt. Az egyik ilyen, amikor Eunhyuk előszeretettel tett megjegyzést Donghae feledékenységére:


       EH: Mikor megkérdeztem Donghae-t hogy kinek az ingét viselni, nem tudta.
       HC: Nem adta vissza a 11 évvel ezelőtti ingem




 
Kiderült, hogy Sungminnak rosszullét miatt nem kellett volna eljönnie, de úgy akarta, hogy legyen teljes a csapat és ő is eljött. Szerintem ez nagyon aranyos volt tőle :)

      KI: Sungmin-ssi nem érezte jól magát ma úgyhogy nem kellett volna részt vennie a rádióműsorban. De hallotta hogy az összes tag jön úgyhogy ő is eljött

 Azonban végig napszemüveg volt rajta (személy szerint én azt gondolom, hogy a fáradtságát akarta vele takarni (magamból kiindulva xd)), amiért viszont szintén Kangintól kapott megjegyzéseket. 

A drága hyungja azt mondta, Sungmin kicsit máshol jár, mivel számára egész nap éjszaka volt.

Szegény nem is jutott sokszor szóhoz, amikor mégis, akkor is poénkodott erről:

      RW: Van egy kérdésünk Sungminnak is!
      SM: Oh, most már én is beszélhetek?
      RW: Igen, 40 perc után beszélhetsz kkk



Valami most már nagyon gyanús az EunHae tájékon, mert Eunhyuk szájából egy olyan mondat hangzott el, ami fanfictionbe illő lenne, ahogy a féltékeny férj aggódik a drága Hae-ért:

      EH: Nagy baj lesz, ha Donghae filmjét kiadják. Mindenki bele fog szeretni a sármja miatt. Megnéztem a szerkesztett verziót ami a gépén volt


Eunhyuk ezen kívül most is próbálta előhozni a kis ártatlan, semmit nemtudó vicceskedő hangját, ami Ryeowooknál nem talált megértésre. Tudniillik a Super Junior tegnap a MAMACITA-val első helyezést ért el, és mikor ennek témája feljött, akcióba lendült VOLNA Hyuk.

       RW: Ma az SJ megnyerte az első helyezést
       EH: Ooowww~ Tényleg?
       RW: Hogy érted azt hogy tényleg?


A kis dongsaeng nagyon bátor volt tegnap, ugyanis azt mondta Hyuknak "Úgy nézel ki mint egy fokhagyma."

Hát oké. Én hallottam már a majmot, szardellát, de most már akkor a fokhagyma is felkerülhet a listára xD



A sármos Siwonunknak a bandában egy egész háreme lehet, ugyanis Heechul és Eunhyuk is gyanúsan utalgatott rá, mennyire jó viszony van köztük ;D

      HC: Személy szerint nekem tetszenek a bajszos férfiak, úgyhogy javasoltam Siwon-ssinak hogy növessze ki
----
      SW: És a többi tagnak xxx követője van..
      KI: Szóval az összes többi tag a 'többiek'? Siwon és a 'többiek?
      EH: Nekem megfelel hogy a 'többiek'-be tartozom amíg Siwon-ssival egy bandában vagyok





Siwonból az alkotó vágy is kitört, ugyanis a Sukira után feltöltött egy rajzot Eunhyukról, mellesleg Sukira közben pedig egy közös képet vele:



 Szerintem nagyon durván hasonlít :D






 
 A triumvirátus harmadik tagja, vagyis Heechul újra előadhatta női énjét egy Shindong által felvetett problémakör tisztázásában:

      SD: Sokan kérdezték miért visel sminket a szemén Heechul a MAMACITA színpadon

      HC: Ah, Elsa-sminket?
---
      HC: A 'MAMACITA' dal eredetileg egy csinos hölgy, de nem tűnt fel egy csinos hölgy se, szóval úgy döntöttem én magam leszek a MAMACITA.



 
Az új albumról való beszélgetés során felvetődött egy nagy probléma is: a MAMACITA jobb vagy a Shirt? Erről megoszló vélemények születtek:

      LT: Donghae írta a Shirt-öt, ami majdnem címadó számmá is vált, ezért kicsit csalódott volt
-----
      SD: A Mamacitát vagy a Shirt-öt szeretitek jobban?
      DH: Én-
      HC: Én a Mamacitát (lol szívtelen hyung, nem is hagyja a dongsaenget beszélni xD)
-----
      DH: Ne menjünk el ilyen messzire
      LT: Akkor ha a Mamacita és a Shirt beleesne a vízbe...?
-----
      RW: Eredetileg nekem nem tetszett a Mamacita. Viszont jobban hangzott a tagok hangján.
      HC: Folyton káromkodott a koliban.




Leeteukból előtört a megszokott 30 éves testbe zárt kisgyerek, mikor a műsor közepén felpattant a székből és elkiáltotta magát, hogy 'yeeaah'. Kangin egyből rászólt, hogy "Hyung, elég lesz. Komolyan.", mire Heechul megvédte a leadert és rászólt Kanginra "Ne légy olyan gonosz a barátommal"

A még elméletben sem létező MAMACITA Repackage versiont is elkezdte tevezgetni:

     LT: Ennek a dalnak rajta kéne lenni a repackage albumon
     SD: Lesz repackage?
     LT: Nem tudom...



A leader természetesen megkapta a kérdést, amit minden katonaságot letudott koreainak feltesznek: "Milyen érzés újra itt lenni?"

LT: Hogy akkor kelhetek amikor akarok, azt ehetek amit akarok.. Rájöttem, hogy ezek mind az élet apró örömei..
HC: Mit szólnál, ha a Real Man-be mennél?
LT: Nem. Két műsor van, amibe soha nem mennék el, a Real Man és a Law of the Jungle.





Kanginról kiderült egy kis személyesebb tény. Leeteuk tett fel neki egy kérdést, hogy fiút vagy lányt szeretne jobban, íme a válasz:

      LT: Fiút vagy lányt akarsz majd?
      KI: Régebben, fiút akartam jobban, mert akkor olyan lett volna mint én, de aztán azt gondoltam 'Ah, nem lehet olyan mint én', úgyhogy most már lányt szeretnék jobban




És ha már Super Junior, akkor játékok és versengések:

Az első "játék", hogy lemérték a tagok hátméretét és ez alapján egy sorrendet állítottak fel. Ebben az első Kangin, az utolsó pedig Eunhyuk lett, Heechulnak pedig problémája adódott a Sukira személyzetével, mivel állítása szerint megfogták a fenekét a hátmérés közben :D
A testméret versenynél az ELF-ek megtippelhették a sorrendet, és azok közül, akik helyesen tippeltek, 5-öt kisorsolnak és Super Junior selcákat nyer.



A második játék a barátságtesztelő verseny volt. Telefonáltak egy általuk kiválasztott személynek, akiről kérdéseket kellett megválaszolni. A vesztes büntetése előre megvolt: egy szexi, kockahas-mutogatós tánc videó feltöltése a közösségi oldalakra!!!

A verseny nyertese Leeteuk volt, aki Jung JoonIl-t hívta fel és 7 helyes válasszal zárta a kérdéssort. Állítása szerint Joonil 7 alkalommal is meglátogatta őt a katonaságban és nagyon jóban vannak.

Eunhyuk választottja egy humorista, Lee Jinho volt.

Heechul Lee YooBi-t hívta. Nagyon sok kérdést helyesen válaszolt meg, ezért a tagok elkezdték faggatni, hogy "Ki ez? Ő a barátnőd?" :D

Shindong Jung JoonHyungot hívta, 2 helyes választ adott.

A legrosszabb eredmény azonban mégis Donghae hozta, így tőle várhatjuk majd a szexi videót. Választottja a CNBlue Minhyukja volt, akivel a nyáron nagyon sok közös képet töltött fel az Instagramra. 

     RW: Hallottad az új számunkat?
     MH: Igen
     Tagok: Akkor énekelj egy sort! 1 2 3 4
     MH: Mi van?
     tagok: 1 2 3 4~
     MH: ...... Most épp táncolom.

Minhyuk elmondta, hogy az album megjelenése előtt hallotta a Mamacitát Donghae-nak köszönhetően, erre természetesen megint jött a botrány, hogy Donghae kiszivárogtattja a Suju számokat

És a beszélgetés nagy fináléja:
     RW: Mit üzensz Donghae-nak?
     MH: Hiányzol
     HC: Haza kéne mennem és írnom egy fanfictiont! Lee Donghae és Kang Minhyuk


Siwon választottja Shim Chagmin volt a DBSK-ból. Mielőtt őt felhívták Minhyuk és YooBi is azt válaszolta arra a kérdésre, hogy mit csinálnak, hogy épp sétálnak. Így aztán kihagyhatatlan volt megkérdezni Changmintól is. A kérdések során Changmin pedig bebizonyította, hogy nem hiába Kyuhyun vagyis a gonosz maknae egyik legjobb barátja xd

     Tagok: Mit csinálsz?
     Changmin: Épp most zuhanyoztam
     Tagok: Te nem sétálsz??
     Changmin: De, én is fogok menni
     Tagok: ooooooooh~kkkk

 -----
      LT: Közel állsz Kyuhyun-ssihoz is, kit szeretsz jobban, Siwon-ssit vagy Kyuhyun-ssit?
      Changmin: ah... Siwon-ee hyungot? ah....
      Tagok: ah Kyuhyunee-t

      Changmin: Azért szeretem Siwon-ee hyungot mert sok pénze van 


 Kangin egy baseball játékos barátját hívta fel.


Amikor pedig Sungminra került a sor.... "A hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható...."
A tagok elkezdtek viccelődni, hogy "Kész, vége, ennyi", szegény Sungmin azt hitte elvesztette a játékot, mivel így egy kérdést se tudott megválaszolni, de kapott második esélyt, amikor már Jung Jurit hívta fel. 

A tagok azt mondták, hogy Jurinak nagyon kedves hangja van és amikor Sungminnak be kellett volna mutatnia hogy honnan ismeri és mióta barátok, Eunhyuk félbevágta, hogy "Fejezzük be itt és hagyjuk hogy mindenki félreértse (hogy azt higgyék hogy a barátnője)"


Leeteuk nyereménye, amiért megnyerte a barátság-versenyt, hogy választhatott egy dalt, ami az Only U volt.



 A harmadik egy tagok közti kérdésekből álló kis feladat volt, ebből sajnos nem sok részlet került ki, de azok itt vannak:

A kérdés: Mire vagy féltékeny Ryeowookkal kapcsolatban?

Shindong azt mondta féltékeny, hogy Ryeowook tisztán ki tudja énekelni a magas hangokat
Heechul Ryeowook főzőtudására
Eunhyuk azt mondta Ryeowook magának tudja megcsinálni a sminkjét és a haját

KI: Én egyáltalán nem vagyok féltékeny Wookra
Tagok: Más tagra?
KI: Nem vagyok féltékeny senkire



A kérdés: Shindong úgy érzi 'miért mondja ezt?', amikor ....... azt mondja más emberek hasonlítanak egy hírességre.

Válasz: Ryeowook



A kérdés: Eunhyuk úgy érzi ....... nem normális, mikor ez a tag .......

    LT: Mikor Donghae úgy beszél hogy bbbbppffffttt?
    EH: Nem, nem. Ez az amikor normális. Ha értelmesen beszélne, akkor lenne nem normális
----
    Sungmin mikor nem normális?
    KI: Mikor rendes ruhákat visel, akkor nincs eszénél
----
    EH: Azt hiszem Sungmin őrült, mikor nem eszi meg a jajangmyeont
    Tagok: Ah, Sungmin imádja a jajangmyeont
    EH: A legtöbbet rendelt étel a koleszban, a Sungmin által rendelt jajangmyeon. És mikor nem rendelt többet, az étterem panaszkodott





Ez egy jó kis kép lett a leaderről és helyetteséről. Nem tudom hogy direkt vagy véletlen, de tökre összepasszol a kettő :D




És végül a legmeghatóbb a végére: elhangzott egy Leeteuk általi hangüzenet a fiúknak, ami szerintem nagyon szép volt, ezzel zárnám a Sukira összefoglalót:
Leeteuktól, a szeretett tagoknak,
Talán kínos, de remélem figyeltek
A tagjaink valószínűleg nagyon kimerültek a sűrű napirendtől ezekben a napokban
De hálás vagyok nektek, srácok, akik anélkül dolgoznak, hogy kimutatnák ezt (a fáradtságot), és büszke is vagyok
Sose képzeltem el, hogy ennyi szeretetet kapnánk a 10 év alatt, amióta együtt vagyunk
és hogy ilyen közel kerülnénk
Köszönöm, hogy így együtt vagyunk
Igaz, hogy nagyon sok gondolat jár a fejemben ezekben a napokban
'Az út amin járunk, a helyes út?'
Gyakran aggódom ilyeneken.
És végül azt gondolom, a válasz az aggodalmaimra a tagjaink
Csak ... hogy még jobban átöleljük és még inkább megértjük egymást...
Remélem, hogy hosszú ideig leszünk együtt
Ennyi.. Azt hiszem, ez az amit gondolok.
Dolgozzunk együtt még sokáig. Őszintén szeretlek titeket srácok.


És hogy még legyen egy pár kép, a fiúk a szokott módon közös fotózkodással és videózással búcsúztak az ELF-ektől:













forrás: Super Junior no.1 https://www.facebook.com/pages/Super-Junior-no1/130961410314091?fref=ts 

 -Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése