2014. aug. 14.

Leeteuk visszatérése II.

Sziasztok!


Leeteuknak ma napvilágra került egy levele, ezt fordítottam le ma, illetve pár képet hoztam, ami a SuJu hivatalos oldalára került fel a levélről és róla, újra a rajongók körében :)


- Az ELF-eknek..!! -
Azt hiszem nagyon hosszú idő után mondom ki újra a neveteket. E.L.F.. E.L.F. A mi csapattagjaink!!
Jól vagytok? Történt valami ezalatt az idő alatt? Rendesen ettetek?
Nem vagytok betegek, ugye? Nagyon sok kérdés van, amit fel akarok tenni.
Nehéz elhinni ezt a pillanatot, úgyhogy nehéz szavakban kifejezni.
Azt hiszem ez a papír is érzi az összetett érzéseimet. Nem tudom, hányszor írtam ezt újra. Ez azért van, mert nem voltam képes elrendezni, mit akarok először mondani.ㅠㅠ
Most akkor, végre!! Köszöntelek titeket SJ leader Leeteukként!! ^v^)v
Hogy ne veszítsem el a kezdeti gondolkodásmódot, amilyen voltam (ahogy a debütáló korszakban mutatkoztam be), “Teukki~Teukki~~~ LeeTeukki~! kk” Egyébként, először is szeretném elmondani, hogy sajnálom és hálás vagyok. Emlékeztek, mit mondtam 2012. október 30-án? Azt mondtam, hogy várjatok 21 hónapot, hogy ez az idő semmiség, és azt mondtam, hogy ne csaljatok meg.. De a 21 hónap, éreztem benn (a hadseregben), határozottan nem volt rövid idő.
De szilárdan várni ennek ellenére, a hűségetek~~!!
Azt gondolom, hogy ez csodálatos. Ha valaki azt mondta volna, hogy csináljam meg, én nem lettem volna képes. Úgy gondolom a "rajongók" csodatévők! ^^
Ahogy az idő múlt, akármikor ha elvesztettem magam és fel akartam adni minden, mert fájt a szívem...
Képes voltam elviselni azokat az időket az imáitokkal és vidításotokkal.
Újra éreztem, hogy azok a dolgok, amiket éreztem és kaptam a napi életben,
boldogság volt és olyasmi, amiért hálásnak kell lenni, amit nem cserélnék semmire ezen a világon.
Az éljenzésetek és a kék hullámok. Minden éjjel elképzeltem a fejemben, és minden napot elviseltem; az értékes idő.. Még ha a dolgok másképp alakulnak is, mint gondoltam,
keményen fogok dolgozni, hogy megtegyek minden tőlem telhetőt, és alázatos legyek minden órában!!
Nagyon akartalak titeket látni. Őrülten látni akartalak titeket.
Igazán nagyon hiányoztatok. Őrülten hiányoztatok.
Nagyon köszönöm, és igazán sajnálom.
Igazán hálás vagyok, hogy együtt vagyunk ebben a pillanatban.
Hálás vagyok, hogy fogtátok a kezem, hogy ne legyek magányos.
Remélem, nem fogjuk elfelejteni ezt a gyönyörű érzést, hogy ‘egyek vagyunk’, és
együtt leszünk nem csak egy pillanatra, hanem örökké.
Szeretlek.. Szeretlek.. és Szeretlek.
-Tőle: SJ Leader Leeteuk-ee aki szereti az ELF-eket-
U.I. Várjátok a SuJu comebacket!! ^-^


forrás: http://sup3rjunior.com , http://superjunior.smtown.com/Link/Board/6877008

-Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése