2013. nov. 6.

Waiting for Leeteuk, Yesung VI.

안녕하세요!

Ahogy facebookon is írtam, sajnos teljesen megfeledkeztem a 30.-áról, ami nem is csoda hiszen sose tudom milyen nap van, és ki se látok lassan a sok sulis tennivalóból. Bár pont most nem kellett volna kihagynom, hiszen október 30-án telt el egy éve Leeteuknak a katonai szolgálatból. Azaz ne szomorkodjunk, hiszen ez azt jelenti, hogy már túljutott a felén és jön vissza utána hozzánk! :) Szóval remélem mindenki örül most egy kicsit. ;) Ne is gondoljunk arra, hogy aztán ki lesz bent, helyette írjunk petíciót a dél-koreai vezetőségnek a kötelező katonai szolgálat beszüntetésére! Oké, elszaladt kicsit a fantáziám így hirtelen, de nem lenne ez egy jó játék? Mert nekem most nagyon megtetszett, szóval igaz, más játékot terveztem, ám legyen inkább ez. Hagyok is elég időt mindenkinek a kigondolásra, legalább nekem is lesz időm a jutalom elkészítésére. :) Na de akkor ezt leírom majd a facen részletesen, most térjünk vissza a bejegyzés igazi céljára.

Szóval gondolkoztam azon, hogy mit kéne ma csinálnom, hát igazság szerint nem sok ötletem támadt és az agyamat is súlyos bombázás érte ma, ami szerintem látszik is, mert eléggé elszövegelek itt nektek. :D Azért remélem senki nem ugorja át és gondolja azt magában, hogy „Ez az idióta már megint miket hord össze.”
Tehát először gondoltam arra, hogy írok megint egy rövid novellát kettőjükről és úgy le tudom őket egyszerre rendezni, ha már így egy napra kerültek a bejegyzések. Azonban nem látogatott meg az ihlet, kivéve az előző pillanatokban, de ez a történet majd csak picit későbbre lesz jó. :)
Viszont most már tényleg megpróbálom lelőni magam és befejezni az írást – mindenki nagy örömére.
A mai téma pedig nem más, mint Leeteuk és Yesung kettőséről videók és képek gyűjteménye, főszerepben a Kiss the radio adásából videók, amikor ketten vezették.

Kiss the radios videók, amikor Yesung Eunhyukot helyettesítette.
Nagyon édesek és a hangjuk... *-*
 
Ezt azt hiszem meghatjuk Yesungnak, de Leeteuk előadása is felejthetetlen. :)
 
Olyan jól el tudnak szórakozni, ami egyébként már azért se meglepő, ha azt nézzük, hogy este 10 és 12 között van adás. :D
 
 
 
 Gyönyörű ez a videó. *-*

Zárásként Yesung twitter feltöltése, amit ugyan Dorka a faces oldalra is feltett, én is elhoztam nektek.
 "8. évforduló a debütálás óta... ELF! Bár most egyedül vagyok, köszönöm hogy mindig éreztetitek velem az igazi szeretetet^^ Folytatni fogom az éneklést teljes szívemből.. Nagyon köszönöm hogy velem vagytok.. Amikor frusztráltan, magányosan vagy szomorúan érzem magam, erőt tudok gyűjteni az ELF-ekre gondolva ^^ 2015-ben legyünk együtt veletek srácok és a tagokkal, ezt muszáj..^^."
~Dorka fordítása

 

Waiting for Park Jung Soo!!!

Waiting for Kim Jongwoon!!!

Puszy, Cathy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése