2013. okt. 24.

Sukira Kangin & Heechul

Sziasztok!
Sukirában műsorvezetőnek állt Heechul és Kangin. 3 napra DJknek álltak (október 21.-én,22.-én és 23.-án)
Összegyűjtöttem képeket és videókat a cseréről + egy kis fordítást is hoztam nektek ;) :D

Október 23.-ai Kiss the radio:
Heechul : Elfelejtettem sok tánclépést, mert már egy jó ideje nem táncoltam. De a Manila koncertre , én nagyon keményen dolgozotam.
Hallgató: Annyira szomorú vagyok, hogy már csak utolsó 2 napon lesztek. Tudtok állandó vendégei lennie a műsornak?
HC / Kangin : Nem tesszük ezt  a vendégekkel. Most csak csere DJk vagyunk ㅋ ㅋ
Hallgató: Kangin Oppa ,te kersel valami dolgot amivel megütheted Heechult?
Kangin : Nem, én csak a kezemet fogom használni ma.

Kangin könnyedén ütögette Heechul fejét , erre Heechul egy ugrás rúgással vágott vissza. XD

Kangin : Tudjuk, hogy nem pop dalok!
Heechul : Kivéve a " She is gone"t !
Kangin : Igen , kivéve azt, de nem ismerjük pop dalokat olyan jól

(Csatlakozik megnyitása Studio) Kangin : Mi ez a hang ? A kamerák hangja ?
Vendég: Úgy hangzik, mint egy sajtótájékoztató.
Kangin kért valamit, hogy elérje a Heechult
Kangin : Még nincs itt? kk
Heechul : Megjött, meghozta a szállító srác, de kint van.ㅋ ㅋ

HC : Nagyon hosszú időt töltök a fürdőszobában . Én nagyon tiszta vagyok. Letudnám venni a sz ingemet most, hogy megmutassam milyen tiszta vagyok.

Kangin : / megcsapta Heechult / Alszol?
HC : ... nem kk
Kangin : ( Ha fáradt vagy ) menj haza
HC : Majd a reklámok utánㅋ

Kangin : Könnyen adok el...
Heechul : Ő igen . Tényleg könnyen ad el dolgokat. Pénzt is, de a pénz az enyém. kk

Kangin : Hallottam ezt a dalt, miközben kaptam bőrápolókrémet ! Tényleg !
Heechul : A bőröd a kezelés után is így néz ki?Kk ㅋ

Kangin : Wow ( a srác vendégre) a (hangja ) egy nagyon szexi ! Nagyon szexi !
Heechul : Menj, próbáld megérinteni.
Kangin : Mit mondasz ? XD

Heechul : Kangin - ssiI nagyon szereti a gyerekeket.

Heechul : A babák nagyon aranyosak.
Kangin : de nem nem szereted a csecsemőket.
Heechul : Igazad van ㅋ

Heechul : Ma élőben akartam énekelni ㅋ
Kangin : Megőrültél? Az élő Soul Stars után ? Lehet, hogy inspirációt kaptál Spar Choi HongMan-tól . ㅋ ㅋ ㅋ
Heechul mondta, van egy szokása. A kezeit a zsebébe teszi,mikor énekel.

Hallgató: Leeteuk oppa énekelte ezt a dalt korábban.
Kangin : Igen, azt hiszem hallottam őt mikor énekelte!

Október 21-22.:
Kangin : Mi egyenruhát fogunk viselni ma. Változtatni akartam rajta ,de nem úgy néz ki, mint az iskolai egyenruha, így én nem veszem fel. ( Itt szerintem a kabátjára gondolt, hogy az nem passzol )

Kangin : Mikor van a legjobban várt (lehetőséged) ? 
Heechul : Ami engem illet, én következő lehetőséget látom, hogy mi , Kangin - ssiI és én újra a rádió DJ-k legyünk. Nem is tudom, talán tudnánk, mert Shindong -ssiI beteg lesz egy nap  és az ő rádiójában, ha éppen nem vagyunk itt ( sukira ). Megverjük(összeverjük) vagy valami? XD
Kangin : ... kkk mit beszélsz kkk :D
Heechul : Mi szeretnénk a jövőben házasok lenni. Kangin - ssi , ha a feleséged elmenne a szüleihez , hogy éreznéd magad?
Kangin : Szomorún. Azt hiszem, magányos lennék. ~ ~ ~
Heechul : Ez más, mint amit korábban mondtál nekem kint.
Kangin : kkkk most a stáb kint nevet kkk
Fan : Milyen a reakciótok a szakítás után ?
Heechul : Hogy gondolod ezt Kangin -ssi ?
Kangin : Szerintem... Oké
Heechul : Nem ~ Nem hiszem. Azt hiszem, ő az a fajta aki a szívében tartja a lányt és ezt követően a lány oldaláról történne a szakítás.
Kangin : kkkkkkk nem. Én nem...kk
Heechul : Én készítek Kanginról jó képeket de ő mindig elutasítja. ㅋ ㅋ . Ó, itt van egy kérdés, a személyzettől, kívülről. Valaha sms-eztél éjfélkor a volt barátnőddel( exeddel)? 
Kangin : kkkk
Heechul : Ez a kérdés nem tőlem jött,de kívülről jött kkkk így ugye ? Miért izzadsz annyira? kk
Kangin : Én még soha nem kkk

Heechul : Kangin -ssi nagyon aranyosan néz ki, mikor nevet. A szeme.
Kangin : Nem  is mosolygok a szememmelㅋ ㅋ

Kangin : Én is használtam (a sármomat), de csak egyszer a hadseregben és majdnem megvert egy felettes (ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ)

Heechul : A 안녕하세요 (Hello ) talk show adására gondolok , a héten 5 napig tart Ryeowook-kal ! 
Kangin : Ő már annyiszor újra nézte az epizódokat!
( Azt mondták, RW érzékeny az ételekre ) HC : Nagyon hálás vagyok ezért. Mert volt, hogy egész nap játszottam és ő készített nekem egy egészséges ételt.

Kangin : Én csak  MSG eszek.
Heechul : Ő nagyon szereti MSG .
Kangin : Donghae is néha nem eszik semmit, ami káros az egészségére . Sungmin is. Ah várjunk, ő ezekben a napokban sok rament eszik.
Heechul : A kutyája neve YoungChoon és ő akkor vette még a kollégiumban, kiskutyaként. Közel kerültünk egymáshoz, mikor velünk volt. Kangin másnap vett egy házat, én megkértem, hogy hagyja a kutyát a koliban. A kölyök felnőtt~~~nagy lett.

Kangin : ( Youngchoon ) Olyan nagy . Mikor haza megyek, üdvözöl engem és ő olyan erős , majdnem elesek tőle.


Heechul : Fizesd vissza a pénzt. Adj pénzt .
Kangin : Nekem beszélsz?
Heechul : Nem, annak a fickónak, a járókelőnek. Kérem, adja nekem a pénzt.
Kangin : A következő dal " Nem megyek haza ma éjjel. "
Heechul : Én sem akarok hazamenni ㅋ

Hallgató : A tanár nem fogja megváltoztatni az ülésrendet az osztályban > <
Kangin : Ez van,akkor változtass iskolát kkk
Kangin : vagy utalj( gunwhee ) valamivel a tanárodnak.
Heechul : Barátom neve GunHee és ...

Hallgató: Én túl versenyképes (maximalista) vagyok. Tudtok valami jó módszert, ami megnyugtat? 
Heechul : Ah tudjuk ezt is. Super Junior Siwon  ssi , TVXQ Yunho az ssi - és SHINee Minho -ssi  is nagyon versenyképes.
Vendég : Ah igen,mit csináljon a hallgató?
Heechul / Kangin : Semmit. Kizárt , hogy ne legyen annyira izgulékony . kkkk

Heechul : Én nagyon érzékeny vagyok, amikor alszom. Még a telefonomat is lenémítom, nem rezeg . Néha tagok  csak a menetrendjük után késő este térnek vissza. Én felébredek, amikor megnyomják a gombokat és kinyitják az ajtót. Ha én nem vagyok boldog , akkor is ki megyek a szobámból, ha  Kangin  vizet iszik azt mondom neki " Ne igyál vizet . " Ő tudja, hogy én  dühös vagyok ilyenkor és csak annyit mond: "Rendben hyung " vissza megy a szobájába és nem jön ki.
Vendég : Wow ...a tagok nagyon kedvesek
Heechul : Miért nem mondod, hogy kedvesek vagyunk ? Én is kedves vagyok, ugye nem ?
Kangin : Kedves vagy . Ha kijössz és látod hogy nem vagyok jól nem mondod hogy "Ne igyak vizet".
Heechul : Kangin valójában nagyon aranyos . Nem tud aludni lámpaoltás után. Ő nem fél az emberektől , de a szellemektől igen. Felkapcsolva hagyja a lámpát.
Vendég : És a TV-t is, amikor alszik?
Kangin : Igen !
Heechul : Ó is érzékeny . Ha én , kikapcsolom a TV-t, rögtön felébred.

Heechul instagram videó feltöltése:
forrás:sup3rjunior.com,youtube.com
Gépelési hibákért elnézést.
~Nóci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése