2013. szept. 24.

SS5TokyoDome a FujiTV-n

Sziasztok! Csak egy kis érdekesség, kit tartanak a Super Junior tagjai a hősüknek:

Feltették a kérdést a Super Junior tagjainak: "Who is your "Hero"? (Ki a te hősöd?)

Sungmin: Az én hőseim természetesen az ELF-ek. Ha az ELF-ek nem lennének, mi sem léteznénk. És ha mi nem lennénk, az ELF-ek se léteznének. Úgy hiszem, mindketten hősök vagyunk.

Donghae: Az én hősöm Siwon, mert mindig gondoskodik rólam. És mikor egy baleset történik, ő egyből jön, bármi a feltétel/helyzet.

Siwon: Az én hőseim a nézők. Mert ha most itt nem néznétek mindannyian, mi nem lehetnénk hősök. Szeretlek titeket~!

Ryeowook: Én? Az én hősöm az, aki nem lehet itt velünk, Yesung. Velünk volt, mikor felvettük az első albumunk, a HERO-t, de azután besorozták a katonaságba. Rossz, hogy nem lehet itt velünk. Szóval ezt neki küldöm *szív alakú jel* Szeretlek.

Shindong: Az én hősöm a séfek a világ minden részéről. Valójában, mi a koncertjeinken keresztül mindenkit boldoggá teszünk. De a séfek annak ellenére, hogy ételt csinálnak egy nem észrevehető helyen, boldoggá tesznek minket, és szerintem ez bámulatos. Anyukák és séfek a világ minden részéről valóban lenyűgözőek.

Kangin: Az én hősöm Leeteuk. Jó leaderként, felhúzott minket és a tőle telhető legjobbat teszi meg. (Donghae: Könnyezem) (Shindong: Most keményen dolgozik a seregben.) Igen.

Kyuhyun: Az én hősöm az emberek, akik a Fuji TV mögött állnak. Azért, mert tudom, hogy a koncertünk során rám fókuszálnak a legjobban (engem vesznek a legtöbbet).

Eunhyuk: Az én hőseim a szüleink. Ennek egyértelmű az oka... Ha a szüleink nem lennének, mi, a Super Junior tagjai sem lennénk itt. Szintén az emberek, akik mindig az erőnket adják, azok a szüleink.


forrás: facebook.com
- Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése