2013. szept. 22.

130922 Cosmopolitan Magazin Heechullal

Sziasztok! Egy fordítást hoztam, Heechullal készült egy interjú valamint egy fotózás egy magazin számára. Arról beszélt, hogy milyen volt a hadsereg és összehasonlítja a sereg előtti és mostani énjét. Én változást érzékelek benne, ami szerintem pozitív irányú, de döntsétek el ti magatok.



Kim Heechul eredetileg is ilyen volt? Könnyedén nevetett, magas hangon beszélt, minden kérdésre sok szóval válaszolt, sziporkázóan és kedvesen viselkedett mindenkivel ezelőtt? A túránk Szingapúrba ‘Kind Heechul-ssi’-val most kezdődik. - Contributing Editor Im Kyung Mi


K: Hogy érzed magad miután visszatértél a hadseregből? Sok idő telt el a legutóbbi fotózásod óta, szóval biztosan másmilyen érzés.
H: Ah… Még mindig kábulatosan érzem magam, és minden tetszik. Nem tudom megmondani, hogy Koreában, a tengerentúlon, vagy az űrben vagyunk, mert csak a hotelben voltam eddig, de tetszik, hogy van időm relaxálni, mint most. A régi fotózásokon nehéznek tűnt mosolyogni; most azt találom nehéznek, hogy ne mosolyogjak. De nem tudom, mikor fogok megváltozni, szóval legyetek feszültek.

K: Úgy néz ki, nagyon élvezed az ütemtervet Szingapúrban.
H: Nagyon örülök ennek az időnek. A személyzet szintén jó munkát végzett velem. Minden tetszett, kivéve azt a kis esőt. Olyan rég volt már, azt hittem több időt vesz igénybe (a fotózás), de nagyon gyorsan véget ért. Azt gondoltam ‘Ah, igaz. Én vagyok Kim Heechul. Nagyon is jól szoktam csinálni (a fotózásokat). Miért aggódtam?’ és megkönnyebbülést éreztem. Hahaha. Nagyon boldog voltam, szóval nagyon sokat tudtam mosolyogni, pihenni, és sokat beszélni.

K: Voltál már Szingapúrban sokszor koncertek miatt, de milyen érzés itt lenni a többi tag nélkül? Nyugodtabbnak érzed magad?
H: Azt hiszem ez az első alkalom, hogy igazán érezni tudtam Szingapúrt. Amikor koncertekre jövünk, csak a koncert helyszínére és a hotelbe tudunk menni. Tegnap egy vidámparkba mentem. Először ébredtem rá, hogy Szingapúr milyen nagyszerű. És a másik, ami különbözik a múlttól, amikor hallottam, hogy a rajongók várnak rám a repülőtéren, nagyon akartam látni őket. Izgatott voltam, hogy tudom, hogy láthatom őket köszönteni és fogadni engem. Azt mondtam “Legalább látni akarom az arcukat”, és menedzser hyung nagyon meglepődött. A múltban, nagyon utáltam, ahogy a ruháimat tépdelik és a hajamat húzzák, és úgy éreztem ez túl sok. Nem tudtam, hogy hiányolnám a rajongók köszönését. Azt hiszem, csak akkor keresel vizet, ha szomjazol. Éreztem, ha valaki nem csodál ismét, megőrülnék. Figyelmet kell kapnom, hogy éljek. Ez Kim Heechul.

K: A hang, amit az interjúnál használsz magasabb lett. Fáj a torkod? Jó, ha halkan beszélsz.
H: Jól vagyok. Azért beszélek magas hangon, mert szeretek, szóval ne próbáld megállítani a szenvedélyem. Hahaha.

K: Már kiengedtek a hadseregből. Wow, repül az idő. De hallottam, mérges vagy, amikor hallod az embereket ezt mondani?
H: Ah, valóban! Azt hittem az idő a debütálásunktól (a besorozásig) gyorsan telt, de miért nem repül a 2 év hadsereg szolgálat gyorsan~

K: Úgy vártál a kiengedésedre, hogy kihúzogattad a dátumokat ‘X’ jelekkel a naptárban?
H: Ai~ Nem akartam olyan nyomorúságos dolgot csinálni. Hehe

K: Nagyon boldognak látszódtál az elbocsátásod napján a kitüntetéseddel a kezedben.
H: Közmunkára küldtek, egy autóbalesetben szerzett sérülések miatt, de tudtam, közmunkára menni, mint híresség, nem kapna kedves visszajelzéseket. Azt gondoltam, nem kellene olyan büszkének és izgatottnak lennem, és gyorsan távozni akartam. Szóval egyszerűen köszönteni akartam a rajongókat és a riportereket és távozni. De… Ez volt az első kitüntetés, amit valaha kaptam életemben, szóval azt hiszem nem voltam képes kontrollálni az érzelmeimet. Tényleg ez volt az első, hogy kitüntetést kaptam. Nem tudtam, hogy mosolygok. Később ránéztem a képekre, és azt gondoltam ‘Ez tényleg én vagyok?’, mert annyira mosolyogtam.

K: Sok ideje már, hogy debütáltál. Úgy érzed sok dolog változott a debütálásod óta?
H: Körülbelül 10 éve már a debütálásomnak, és észrevettem, hogy dolgok, mint bőrtónus és arckifejezések változtak. Érzem az éveket, amikor a régi képekre nézek. Hogy őszinte legyek… Azt hiszem hűvösebb voltam a múltban.

K: Hogy töltötted az idődet amíg a hadseregben voltál?
H: Sose gondoltam rá, hogy elérjek vagy csináljak valamit a 2 év alatt. Hallottam, hogy mások próbálnak sokat olvasni, vagy jogosítványt szerezni. Csak megtettem a tőlem telhető legjobbat, hogy elkerüljem a feltűnést, és ne okozzak semmi problémát. Változatlan igazság, “If you stay still, you can at least get in the middle”. Követtem ezt a mondást, és normális pólót és farmert viseltem, és a metrót használtam, hogy dolgozni/haza menjek.

K: Frusztráló lehetett elrejteni a tehetséged. Híresség vagy, mert sok tehetséged van. Te általában a ‘celeb-gondolkodásmód’-dal élsz?
H: Korábban azt gondoltam, ‘rendben van, bármit csinálsz, amíg a „törvény” határain belül cselekszel.’ Debütáltam, mint idol, és egy jóképű ’pinup’ idol. Hahaha. És ez igaz, nem fog változni. Nem mintha ölelgetném és csókolgatnám a barátnőmet a rajongók előtt, vagy lerészegednék és zavargásokat keltenék. Próbálok olyan boldogan élni, ahogy csak tudok, miközben betartom a határokat. Van egy szabályom saját magam számára, hogy ne csináljak olyat, ami nem elfogadott Koreában. Nem gondolom úgy ‘Ez elfogadott az USA-ban, miért nem Koreában?’. Tehát akik találkoznak velem, meglepődnek és azt mondják “Te tényleg ugyanolyan vagy, amilyennek a TV-ben feltűnsz.”

K: Mit tanultál meg leginkább, amíg a hadseregben voltál? Sok időt töltöttél arról gondolkodva milyen területeket akarsz felfedezni következőnek, vagy milyen hírességgé akarsz válni?
H: Egy mondatban, “Nem beleszeretni a munkámba”. A múltban, ha valaki odajött hozzám és aláírást kért miközben ettem, dühös voltam és távoztam az étkezés közepén. Miközben panaszkodtam, “Van egy mondás, hogy ‘Még a kutyát se érintsd meg, amikor eszik’.” De a gondolataim megváltoztak, miután sok emberrel találkoztam a körzeti hivatalban, és képeket csináltunk és aláírásokat adtam. Számomra apró dolgok, örökké féltve őrzött emlékké válhatnak a számukra. Szintén nehéz volt a múltban műsorokba mennem, ahol kommunikálnom kellett az emberekkel. Most könnyebbnek találom a beszédet az emberekkel, és barátságosabb lettem. Ezekben a napokban az internet olyan fejlett, hogy nehéz egy ‘misztikus’ képpel rendelkezni. Tehát arról is gondolkodtam, hogyan kellene olyan hírességnek lenn, aki jól tud kommunikálni a nyilvánossággal. És én nem az a típus vagyok, aki előzetesen tervez és felkészül. Csak minden pillanatban megteszem a legjobbat.


K: Nagyon sok rajongód van. Folytatták a követésedet, amikor a hadseregbe mentél?
H: Amíg a hadseregben voltam, azzal a gondolattal éltem, hogy a ’hírességnek lenni’ nem volt a fejemben. Elmentem és visszajöttem a munkából metróval. 11-kor mentem aludni, és 7-kor keltem, hogy Konkukban a 2-es vonalon menjek. Pass Sungsu, TtokSum, HanYangDae megállók, míg elérsz a WangShipLee állomásra. És 3 perc sétára az állomástól volt a SungDong kerületi hivatal. Minden nap körülbelül ugyanabban az időpontban mentem dolgozni. Sose késtem. Mivel úgy éltem, mint egy átlagos ember, keveredtem az átlagos emberekkel és folytattam úgy élni, mint egy közülük. Persze óvatos voltam, hogy ne okozzak semmi bajt a hivatalnak. Nem volt semmi elfoglaltságom, kivéve a hivatali rádióműsort, és már hosszú ideje, hogy töröltem a twitterem. Akkor töröltem, mikor besoroztak. Túl nehéz volt, hogy túl sok figyelmet kapok online, tehát nincs megbánásom, azzal kapcsolatban, hogy töröltem. Megkértem a fanokat, akik a hivatalhoz jöttek, hogy ne jöjjenek. A rajongóink nagyon jól figyelnek. Ezután nem jöttek többet. Nagyon hálás voltam a megfontolásukért.

K: Úgy hallottam, hogy a rajongók hallgatnak rád, mert ijesztő vagy?
H: Aigo, hol hallottál ilyen furcsa dolgot? Valóban, a hírek gyorsan terjednek.
K: Nézted más előadók fellépéseit, amíg a seregben voltál?
H: Nem érdekeltek más előadók, amíg a hadsereg előtt aktív voltam, mint híresség, és még most is ugyanaz vagyok. Mikor tevékenységeket folytattam (a hadsereg előtt), csak olyan show-kat ’ellenőriztem’, amiben feltűntem. És amíg a seregben voltam, szabályos időbeosztás szerint éltem, tehát nem volt időm, hogy érdeklődésem nőjön más előadók iránt. De tudok néhány számot a lánybandáktól. Miért olyan jó a Nine Muses ‘Dolls’-ja? A dal, a koncepció. Ez a legjobb.

K: A Nine Muses előadása és te passzoltok. Hahaha. Egyébként, amikor az új idolokra nézel, érzel bármi nyomást?
H: Nem. Néha irigylem a fiatal korukat, de néha szánom őket, hogy ilyen fiatalon debütálnak. Amikor iskolás voltam, volt részmunkaidős állásom, a tanárok megütöttek, és utaztam a barátaimmal. A boldogság, amit csak a tanulói éveidben élhetsz meg, értékes. Elmúlni azoknak az éveknek, mindenféle emlék nélkül, jelentéktelen. Az energia miatt, amit akkor kaptam, képes voltam nem éretté; tökéletessé válni, hogy híresség legyek. Nem unalmasak a hírességek, ha érettek? Lee Soo Man tanár úr tudja, hogy gondolom, tehát azt mondja nekem “Nekünk nem kell csinálnunk semmit, mert feláll és fut saját magától, szóval csak hagyjátok (hadd csináljon, amit akar).” Éretlen vagyok, de elég érett, hogy ne okozzak semmi bajt.

K: Tettél magadnak valamilyen ígéretet, miközben visszaszámoltál az elbocsájtásod napjáig?
H: Csak arra gondoltam egyre többet és többet, hogy óvatosnak kellene lennem. “Nem kellene bajt okoznom a napig, amíg elengednek.” Nem éreztem semmi nyomást, hogy elérjek valamit, amíg kiengednek, de nyugtalannak éreztem magam, mert hamar dolgozni akartam. Nem tudtam, hogy ilyen nehéz lenne képtelennek lenni olyasmit csinálni, amit szeretek 2 évig. Miközben átlagos életet éltem, a szívem egy része ürességet érzett.

K: Ahogy öregszel, eléred a (kor)határt, hogy tevékenykedj, mint a ‘Super Junior’ tagja. Most a 30-as éveidben jársz.
H: Úgy nézek ki, mint aki a 30-as éveiben van? Ah, nem akarok a korra gondolni. Úgy érzem, hogy egy kereszteződésnél vagyok. Itt az idő, hogy eldöntsem, hogy komollyá válok vagy szabad emberként élek. De úgy érzem a komolyság nem igazán illik hozzám? A múltban, miközben Jung Bo Suk hyunggal és Kim Myung Min hyunggal beszélgettem, megkérdezték “Akarsz színész vagy énekes lenni?”. Azt válaszoltam “Én a legjobb híresség akarok lenni.” Mindketten ezt válaszolták “Ya, azt hiszem, ez a legjobb válasz. Ez új.” Úgy megyek körbe, hogy az ’univerzum nagy sztárjának’ hívom magam. Ez egy tökéletes karakter, hogy átkozódásokat kapjak. De folytattam a ‘Ha nem akarod látni, ne nézd.’ gondolkodásmóddal. Eleinte rengeteg átkozódást kaptam. De folytattam a kemény munkát, és sokáig továbbmentem vele, és a nyílvánosság kezdett ráébredni ‘Kim Heechul talán éretlennek tűnik fel, de tudja, hogy vannak határok’. Hogy őszinte legyek, ha Lee Soo Man tanár úr vagy a menedzser hyung megpróbált volna korlátozni, fellázadtam volna, de engedték, hogy csináljam azt, amit akarok, és a rajongók ezt viccesnek találták. Tehát inkább, felelősségtudatot éreztem és távol maradtam attól, hogy gondot okozzak.

K: Úgy hallottam a férfiak ideális nője megváltozik, miután visszatérnek a seregből. Mi a helyzet veled?
H: Az én női ideálom még mindig ugyanaz. Amióta fiatal vagyok, szeretem a lányokat, akiknek csinos lábuk van, jól néznek ki szoknyában, és jó dekoltázsuk van, ami látszik, mikor a hajuk fel van kötve. A rajongók megjegyezték ezt. Van egy határozott ideális típusom, de furcsa mennyire nem tudok randizni. Őszintén szólva, a legtöbb kapcsolatom véget ért egy hónap előtt, és a leghosszabb kapcsolatom 3 hónap volt. Az a típus vagyok, aki a randizást/kapcsolatot várasztónak találja. Jól szórakozom a haverjaimmal, de egy barátnővel, nincs sok dolog, amit csinálhatsz, és nem szórakoztató vele lenni, tehát nem szoktam a lánnyal gyakran kapcsolatot teremteni. De azt hiszem öregedtem. Miközben néztem a “Dad! Where are we going?”-ot, gondolkozni kezdtem, hogy gyereket akarok. Azt hiszem itt az ideje, hogy randizni kezdjek valakivel? Nem nagyon fordítok figyelmet a lány arcára. Csak legyen csinosabb, mint én.


K: Omona, nem ez a legnehezebb dolog?
H: Haha, ez az? De a rajongóim, miután játékfiguraként néznek, figurákkal mennek körbe, és egy párnával alszanak, könyörögnek, hogy randizzak. Nagyon sok rajongóm van, aki már házas. Gratuláltam nekik, és aggódnak az én házasságomról. Nagyon szeretem ezt a család-szerű kapcsolatot.

K: Beszélhetünk újra a visszatérésedről? Kész vagy az előkészületekkel, hogy visszatérj a Super Juniorba?
H: Mialatt a hadseregben voltam, kerültem a Super Junior koncertekre menni, amennyire csak tudtam. Büszkék vagyunk, hogy a legjobb koncertjeink vannak, és féltem, hogy fel akarnék menni a színpadon lenni velük. Azt is gondoltam ‘Illenék én oda, ha a színpadon állnék velük?’ ‘Úgy néznék ki, mint aki kilóg?’ és aggódtam. Tehát megkértem a menedzsert, kérdezze meg a tagokat, hogy rendben lenne-e, ha csatlakoznék a koncertekhez, amik most folynak. A tagok dühösek lettek és azt mondták “Miért kérdeznél ilyen egyértelmű dolgot!” Nagyon hálás voltam a reakciójukért. Azt gondolom a Super Show a legjobb, és nagyon a színpadán akarok állni újra.

K: Végezetül, elmondanád nekünk, hogy érzed magad a fotózással és az interjúval kapcsolatban?
H: Régebben, azt gondoltam a fotózás egy könnyű munka. Magabiztos voltam a pózolásokkal és az arckifejezésekkel kapcsolatban. De mi ez? Félénk voltam az elejétől kezdve. A fényképész azt mondta “oké”, “jó”, “ez jól néz ki” minden kattintásnál, és a múltban ezt mind csak BGM-ként (háttérzeneként) hallottam. A múltban nem érdekelt, mit mondanak, és arrogánsan pózoltam. Ma zavarban voltam ezektől a mondatoktól, de erőt adtak nekem.

K: Hallottam, hogy az emberek érettek lesznek, mikor elmennek a hadseregbe és visszajönnek. Ez igaz lehet? Remélem, ez a gondolkodásmód nem változik
H: Igaz lehet, mert ezekben a napokban rájöttem, hogy ‘dolgok, amikról azt hittem, valami egyértelmű’ igazság szerint ‘értékes dolgok’. Mint ahogy a tigris képes 2 évig füvet enni, de nem felejti a hús ízét. Lassan vissza tudok térni a régi énemhez. Aggódom, hogy a durva személyiségem visszajöhet, de megteszem a tőlem telhető legjobbat, hogy megtartsam a ’szomjazás’ érzését hosszú időre. Hahaha. És mostantól, a tőlem telhető legjobbat akarom megtenni a drámákban, filmekben, zenében, mindenben. Cosmopolitan olvasói, találkozzunk mostantól gyakran. Most pedig, az univerzum nagy sztár Kim Heechul interjúja itt véget ér!


forrás: sup3rjunior.com

- Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése