2013. júl. 31.

Frissek :)

Sziasztok!
Ma egy kis frisset hozok nektek :) Bocsánat amiért ilyen nagyobb szünetekkel hozok frisseket, de sok minden közbe jött... ezért is keresünk Admin társakat akik segítenének nekünk. :) Nos azért igyekszem hozni az érdekes információkat-képeket. :)

Eunhyuk a Tous Les Jours-ban volt 31.-én (ma):

Egy rajongó leírta a beszélgetését Eunhyuk Oppával. :)
Fan: Oppa ma van a születésnapom!
Hyuk: Ma? Tényleg!?
Fan: Igen, azt akartam, hogy találkozzunk, így egyedül eljöttem Japánból.
Hyuk: Egyedül!? (Egy darabig hallgatott, majd Japánra váltott) Hitori janaiyo! (Te nem vagy egyedül!) (miközben diadalmas arcot vágott)
Fan: ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ A nevem Mahi.
Hyuk: Ma ~ ~ Hi? Mahi, chukahamnida ~!
Fan: Kamsahamnida! (Köszönöm.)

(mikor elérkezett a fizetés)
Fan: Kártyával fizetek oké?
Hyuk: Oké! (Japánul) Dekiru! (Tudsz!)
Eunhyuk  új hajszíne szerintem igen merész., de jól áll neki. :) Kis ördögös style.

Choco kutyusával. Nagyon cukik így együtt és külön-külön is ;D *.*



Twitterek:
Kangin
A mi youngchoon tól sokat nőtt, ő most nagyobb, mint én. Nehéz megközelíteni. Youngchoon, miért nő annyira? ㅜ ㅜ
Siwon
A cikk (csatolt kép), hogy "Vers anyunak, aki a hangeult (koreait) tanul" ~ ~ ^ ^ Ez olyan, mint a dalszöveg 2AM egyik dala. A mi anyukák mindig bocsánatkérőek ... de minek! Mit sajnálnak a Földön?! Anyák néha butuskák, ha idősebbek lesznek. ( A fordítás nem pontos.)
Zhoumi
Elmentem egy musicalre a "Jack the Ripper", a főszereplő a jóképű Sungmin hyung és szép Jmin-ee, ők nagyon-nagyon jók, a legjobb alakítás, a legjobb dalok, és a legjobb színpad! Mindenki siessen siessen és menjen nézze meg!
Sukira Ryeowookkal:

2013.07.31.
2013.07.30.



Lotte Duty Augusztusi naptár képei:

 Thai cuccok amiket meglehet rendelni:
Forrás: sup3rjunior.com
Nóci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése