2013. júl. 17.

Ez-az :)

안녕하세요!

Először is jöjjön pár kép Henry-ről. ;)
Nagyon jól néz ki *-*


 Eunhyuk *-*


Végezetül pedig a kimaradt twitter üzenetek. :)

Siwon:
júl. 14.
"I made this one for you all. enjoy :^)" ~ "Ezt nektek készítettem. Élvezzétek! :^)"

júl. 15.
"bye bye hawai :^)"

júl. 16.
"home sweet home." ~ "Otthon, édes otthon."

Ma
"having good time with mom." ~ "Jó idő anyával"


Eunhyuk:


Yesung:
"아... 타임머신이있었으면좋겠다 ..." ~ "Oh... Bárcsak lenne egy időgép..."


Ryeowook:


Donghae:
"비 가 올 려 나 ? :)" ~ "Esni fog? :)"


Végezetül pedig Leeteuk új profilképe. 

Puszy, Cathy

2 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Milyen jol nez ki a kicsi Henry... annyira megszerettem, olyan kis cuki... :* Nagyon jo teste van Eunhyuk-nak, meg hatulrol is huuuu... :D latom meg a surf is megy neki :). De edesek a Hula tancnal, lotyogtek jobbra balra.. :D ugy szeretem Wookie gorbe labacskait :* miyen jo nekunk hogy pakolja fel a kepeket, koszi Wookie :* Hat igen, milyen jo lenne egy idogep... Yesung.. :*
    Koszi a kepekert!
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ohh én is nagyon megszerettem Henry-t, bár én egy TV-s fellépésükkor estem bele nagyon. *-*
      Igen, azért is raktam fel azokat is. *-*
      Szeretem érte Wook-ot, csak ne írna mindig hosszú koreai szövegeket, amiket nem bírok lefordítani xD :D Óh és Yesung, ő is mindig pakolt, de legalább most is kapunk tőle mindig valamit, tényleg jó lenne egy időgép... :(
      Puszy, Cathy

      Törlés