2013. jún. 16.

Visszatértem egy rövid bejegyzéssel Yesung-ról

안녕하세요!

Újra itt vagyok. :) (Cathy) Ez a meleg idő :/ maradhatott volna inkább hűvös, esős, ti hogy vagytok vele? :) Inkább hozzam a frisseket, ne panaszkodjak, igaz? :D Viszont semmit nem nagyon láttam csak SS5-ös képeket, kivéve Yesung-gal kapcsolatban pár dolgot, azokat hozom most nektek.

Először is, mint láthattátok az előző bejegyzésben, amit Nóci rakott fel tegnap, Yesung megint kimenőn volt. Láttam, hogy valaki azt írta, látta Yesung-ot a Mobitba. Azt írta, hogy vékonynak tűnt, de egészségesnek. Emellett jó volt a kedve és továbbra is karizmatikus hangulatú. :)  

Viszont egy rossz hírrel kell folytatnom. :( Nem tudok sok információt, de azt olvastam az egyik oldalon, hogy tegnap este betörtek a Mobit-ba. Betörték az ablakot és elvitték az összes pénzt a kasszából. Az esetet már jelentették és ki is ment a rendőrség ma.
Reméljük, hamar elkapják a tettest/eket

Yesung tweet:
"슈퍼쇼5 홍콩 !! 고마워요^^" ~ "Super Show5 Hong Kong!! Köszönöm^^"

Puszy, Cathy

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Yesung.... :*:*:*
    Jo hallani hogy egeszseges es megmaradt a jokedve, de gondolom nem epp olyan felhotlen minden... :( biztos hogy nem mutatja hogy mit erez valojaban... :( Biztos sokat fogyott, amugy is olyan kis edes mano... :)
    Koszi a bejegyzesert!!!
    Puszi, Edina...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Biztos nem, de úgyse mutatnak ki a rajongók felé úgy mindent... :( De most úgy sajnálom szegény Yesung-ot és az öccsét. :(
      Nincs mit, megpróbálok visszatérni, bár lefoglal egy sorozat. :D
      Puszy, Cathy

      Törlés