2013. máj. 30.

Waiting for Leeteuk I.

안녕하세요!

Elhatároztam, hogy minden hónap 30-án hozok egy 'Waiting for Leeteuk'-os bejegyzést, 6-án pedig Yesung-osat. Ma el is kezdem, és remélhetőleg ezeken a napokon majd mindig tudok rászánni egy kicsit az időmből, hogy megcsináljam.
Arra gondoltam (pont most :D), hogy ha szeretnétek konkrétan valamit róluk, akkor írjátok le ide kommiba és a következőnél meglátom tudom-e hozni! ;)

A mi szeretett Leeteuk-unk tavaly október 30-án vonult be, hogy letöltse a szolgálatát. Azaz ma van bent 7. hónapja. Szerencsére semmi baj nem történt vele, ami reméljük, továbbra se fog és a közel két év leteltével egészségesen és erősen fog visszajönni.

Cute Teuk


 Mikulás Teuk :)



 Sexy Teuk





Mielőtt szemét módon a végére szomorú dolgokat hozok megint, még van valami, amivel készültem. :) Eszembe jutott, hogy a nevének minden betűjéhez írok valamit, ami eszembe jut róla, ezt olvashatjátok mindjárt. Előbb azonban felhívom a figyelmeteket, hogy ezzel kapcsolatban lesz egy játék a faces oldalon, remélem páran részt vesztek (azoknak szerkesztek képet Teuk-ról ;)).
                                     L - leader
                                     E - egy szárny nélküli angyal
                                     E - emlékezetben örökké élő
                                     T - tiszteletre méltó
                                     E - erős
                                     U - ugrásra kész, segítőkész
                                     K - káprázatos hangú

 Teuk bevonulása




A legnehezebb rész a rajongóknak az, amikor a vezető sír

 Waiting for Park Jung Soo!!!

Puszy, Cathy

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Huuu de sok kep Leeteuk-rol, van minden itt a szexytol egesz a konnyekig.... :) Ugy latom hogy nem csak nekem akadt meg a szemem a ”bonamana”-s mozgason... :D Az egyik dolog amiert szeretem ot az az hogy nem szegyenli kimutatni az erzeseit. Szerintem a legjobban az ”A-CHA es a Sexy free...”-s mv-ben nez ki(de termeszetesen a tobbiben is nagyon ott van). Te mit mondassz Cathy? te vagy a Teuk szakerto... :) Mikulas Teuk, juj, most ugy erzem hogy szivesen kapnek ajandekot egy ilyen mikulastol... :) Mar varom 6-kat!!! :P
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Le kellett állítanom magam, annyira belejöttem a kép keresésbe. :D
      Nem, imádom azokat a gifeket, a mozgása, az arca *-*
      Igen, én is imádom ezért.
      A kedvenceim tőle a Sexy free & single és a Bonamana, de sorolhatnám tovább, a No otherben is el tudnék olvadni, bár mindenkitől :D a Spyban nem szeretem nagyon, mert szerintem elrontották nagyon a haját.
      Hozhatna nekem is ajándékot, de a virgácsnak is örülnék :D
      Örülök neki, ahogy annak is, hogy ez is tetszett :)
      Puszy, Cathy

      Törlés
  2. Szerintem is a Spy-ban elrontottak a hajat, de azert meg lehet szokni, mondhatjuk ugy is hogy egyedi... :P Mozgas, arc es hat ne is beszeljunk a godrocskeirol... :* ezektol bizony el lehet olvadni. Nekem mindig tetszik amit hoztok, es szeretem leirni a velemenyemet..
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óhh igen a kis gödröcskéje... *-*
      Én meg azt szeretem, ha valaki leírja a véleményét, nagyon jól tud esni, ahogy szerintem minden oldalvezetőnek. :)
      Puszy, Cathy

      Törlés