2013. máj. 13.

Pinky Kangin for Ceci Magazin, 2013 Április

Sziasztok :)
Ma fordítást hozok nektek :) Kangin még Áprilisban adott interjút a Ceci magazinnak. Ma rá vettem magam, hogy lefordítsam nektek. Igaz már május van, de nem hiszem, hogy sokan olvastátok ezt a cikket. Így megosztom veletek. :)

Super Junioros Kangin visszatért karcsú alakkal.Ő jelenleg elfoglalt, készül a Super Show 5-re a többi Super Junioros taggal.Nem rég volt fotózáson és interjún a Ceci áprilisi száma miatt.  Most az interjú fordítását olvashatjátok majd. ( Én angolról fordítottam, de eredetileg a cikk koreai nyelven volt...)

Ceci: Már egy ideje, hogy nem került ilyenre sor... Kérlek mutatkozz be.
Kangin:Van egy kulcsszó ami a debütálásunk óta hozzánk tartozik. Játékos Shindong, Ékszer Eunhyuk, Teukki Teukki Leeteuk, Donghae szomorú szemekkel. -( nevet)- Ezek azok. Én az Erős Ember Kangin voltam. De most azt hiszem jobban illik rám " Kangin aki visszatért" kifejezés.

Ceci: Sikeresen lefogytál.Volt valamilyen különleges oka a diétának?
Kangin: Minden tevékenység igényel indítás előtt egy kis szikrát, ezzel is így volt.Teuk-hyung sorozása volt az oka, hogy eldöntöttem diétázni fogok.Heechul csendesen vonult be a hadseregebe,Yesung és Én vagyunk most a legidősebb Hyungok. Azt éreztem, hogy valamit tennem kell idősebbként, így eldöntöttem, hogy visszaszerzem a debütáláskori súlyomat.Megígértem magamnak, a csapat társaknak és a cégnek. Lehet, hogy senki nem hitt nekem akkor, de ez egy ígéret volt magamnak. Harcolnom kellet magammal és keményen dolgoznom. Sokat edzettem és csökkentettem az étel adagot.Így ment a diéta, amivel nem csak fogytam , de beváltottam egy ígéretet köztem és a tagok között.

Ceci: A mai koncepció a "Pink" ( Rózsaszín). Meg akartuk mutatni a kemény (férfiasabb) Kangint, az érzéki Kangint és a gyermeki Kangint. Milyen volt?
Kangin: A fotózásra csak azt tudom mondani:" Ez az első alkalom, hogy ilyen ruhákat viselek." de személy szerint szeretem a pasztell színeket.Én valójában, válogatós vagyok -( nevet)- Általában tartok kipróbálni új dolgokat, de ma új oldalról fedeztem fel magam. Ez ismeretlen, de jó érzés.Valami ilyesmi.

Ceci: A Super Junior egyre férfiasabb. Adunk egy különleges lehetőséget, hogy rangsorolja vizuális sorrendbe a SJ-t.
Kangin: Nehéz ezt rangsorolni. A tagok népszerűek, ez a népszerűségünk oka.Nem csak vizuálisan, hanem más kategóriákban is.Ha vizuálisan el kell döntenem akkor Choi Siwon, majd Lee Donghae jönnének.

Ceci: Mit gondolsz magadról?
Kangin: Én? Hatodik? Ötödik?- (nevetés)-eltérő a népszerűségem az egyes országokban.Ez lesz a célom Dél- Amerikában.Azt hiszem én leszek a legmagasabb helyen / a népszerűségi sujus listán/- haha-De még egy dolog! Van egy tag aki mindig az első 3-ban van, nem számít melyik ország az. Ez Donghae. Ő férfias és vad, de mégis érzéki és gondoskodó. Ez az ő varázsa.

A következő kérdés egy napról szól....amikor elmentek rizs borozni Kangin, Kyuhyun és Eunhyuk. Itt a szöveg zavaros így nagyjából megpróbál leírni.
A felvétel után a tagokkal kocsival mentünk hazafele, mikor elhaladtunk egy plakát mellett. A "tűz" felkelltette Cho Kyuhyun figyelmét. " Ah! Az ilyen napokon....." és elkezdett beszélni. Azt mondtam " Stop, Cho Kyuhyun!"De Eunhyuk aki mellettem ült, azt mondta "Ha, megyünk (enni)? Hm" és a beszélgetés folytatódott onnan. Ekkor Kyuhyun kritikus szavai következtek."Kangin hyung elmegyünk inni egy kis rizsbort?" És Eunhyuk aki általában nem iszik alkoholt."Milyen az íze? Kíváncsi vagyok rá." és csatlakozott Kyuhyun oldalára. Jó időtöltés volt. Rendeltünk dolgokat amiket megettünk, mint a acorn mook / makos mook/, golbaengee és növényi palacsintát és beszélgettünk a régi szép időkről. Sokat nevettünk és élveztük az együtt töltött időt.

Ceci: Van egy másik kombináció amit együtt fogyasztotok, mint a " rizs bor és a növényi palacsinta"?
Kangin: Télen szárított saury (Guamegi)! Van egy guamegi szerető a SJ-ban. Én és Kyuhyun. Különösen Kyuhyun szereti a guamegi-t.

Ceci: Guamegi igazán illik Kyuhyun-ssihez.
Kangin: Haha! Igaz? Illik rá ugye?Kyuhyun arca emlékeztet guamegire. Egyébként a Guamegi télen egy titkos módon kommunikál köztem és Kyuhyun ee között. Esős napokon mindig hallgatom a  “Like rain, like a song”ot Kim Hyun Sik sunbaenim-tól.

Ceci: Ez lehet indokolatlan kérdés lesz, de mi a titka a SJ nagy csapatmunkájának?
Kangin: A Super Junior olyan mint egy kis cég.Ön nem lát minket mint egy normál csoportot. Néha mikor nézem a Tv-t otthon, rátalálok a tagokra akik színészkednek, énekelnek,DJ-skednek a rádióban. Segítségével létre hoztuk a mi saját szabályainkat, hogy kövessük a kis társadalmunkat és a tagokat, ezek a szabályok nagyon jók. / Itt szerintem a közösség portálokra gondolt, hogy ott is tartsák egymással, a fanokkal a kapcsolatot./Még van egy pont amit nagyon érdekesnek találok. Néha mikor beszélgetünk erről-arról, mi mondunk dolgokat, mint " Mi lenne ha együtt élnénk? "és " A későbbiekben megpróbálnánk (producting) csoportokat csinálni magunknak?". Sok beszélgetések jönnek-mennek a csapatmunka miatt. Shindong és Eunyhuk versenyezni szoktak, hogy ki tanítsa meg velünk, hogyan is kell táncolni. Yesung megpróbálja megtanítani velünk hogyan is kell énekelni még jobban. Donghae pedig a tőle telhetőt szeretné átadni nekünk. Mi sokszor viccelődünk, de barátság és egymás iránti szeretet nélkül, lehetetlen lenne a munka.

Ceci: Milyen Kangin más emberekkel? Tartja a kapcsolatot a szülőkkel, fanokkal és barátnőddel?
Kangin: Én az az ember vagyok, aki nemcsak akkor hívja a szüleit, mikor szüksége van rájuk, éretlenek a fiatal Oppa rajongók, nincs barátnőm, de én " Nem vagyok jó randikban".A tagok szerint viszont " Én egy igazi férfi vagyok". A rajongóink sokkal fiatalabbak mint én, de ők mindig aggódnak miattam és vigyáznak rám. Ők aranyosnak találnak és vigyázni szeretnének rám mintha egy éretlen Oppa lennék.-( nevet)-És a társkeresés, ebben rossz vagyok.Körülöttem mindenki tudja, hogy rossz vagyok a randizásban.

Ceci: Van példaképed?
Kangin: Gunmo hyugn és Lee Hold Sae sunbaenims aki lehetővé tette számomra, hogy elérjem álmaimat, az énekesi karriert és (emberi tulajdonságomat) bölcsebb legyek. Szeretnék tanulni Changryul-ee hyungtól, ő mindig az első ember aki vigyáz a sunbae énekesekre . Még szeretnék tanulni Tak Jaehoon hyungtól, aki mindig tele van energiával, és végül szeretnék tanulni Yoo Youngjin sunbaenimtól is. Ő az az énekes aki elsőként vezette be az R&B műfajt a nagyközönség számára. Hálásnak érzem magam, hogy dolgozhatok ilyen emberekkel.
 
Ceci: Van valami amit irigyelsz az egyik csapattársadtól?
Kangin: Siwon anyagi hátterét (gazdagságát) ?- Haha -Utolsó Hold Újév napján néhány taggal összegyűltünk és kávéztunk. Siwon később jelent meg. A szüleivel jött. Kissé megváltozott, nehézkes lett a légkör, mondtam "Atyám! Van egy kérdésem. Valóban van egy helikopter otthon?" Erre az apja viccelődött és ezt mondta: " Nem volt parkolóhelyünk, így eladtuk."
Féltékeny vagyok a többiek kinézetére is..hm..Nem hiszem, hogy csak én vagyok féltékeny a tagok közül. Ha kicsi vagy állj a sarkadra...Szóval azt akarom mondani, hogy " Choi Siwon gazdagságát".- Haha -

Ceci: Lee Yoonji színésznő azt mondta szeretne veled egy WGM-et csinálni újra, ha lenne rá esély...
Kangin: Ha Lee Yoonji-ssi akar, akkor azt mondom OK! Még ha egy másik programról lenne szó amit Yoonji szeretne velem együtt csinálni, abban is benne lennék. Nagyon jó barátok lettünk a WGM-nek köszönhetően. Nem vagyunk párkapcsolatban, de gyakran hívjuk egymást és tartjuk a kapcsolatot, olyankor csendesen férj/feleségnek hívjuk egymást.

Ceci: Milyen Super Junioros tagnak lenni?
Kangin: Volt a  Shinhwa és DBSK sunbaenims, de az igazi büszkeség számomra a Suju ahol a tagok száma nagy és ezzel jól tud együtt működik.

Ceci: Tehát a Super Junior az első ami elinditotta az "egységes" rendszert.Ti vagytok a legjobb World Group most, de azt hiszem ti srácok egyre magasabbra fogtok kerülni.
Kangin: Nem váltunk népszerűbbé, a tagok nagyszerűek voltak eddig is. Ez egy csoda a mi csapatmunkánktól.

Ceci: Amikor a Ceci Áprilisi kiadása megjelenik, párhuzamosan megkezdődik a Super Show 5. Kérlek mondj valamit erről.
Kangin: Ez az első Super Show lesz a Super Show 2 után amiben részt veszek. Mindenki  keményen készül rá, így nem lesznek gondok és kétségbe esések. Keményen dolgoztam a diétámon...Remélem képes leszek repülni a színpadon.Én valójában szárnyalni szeretnék. Vissza szeretném fizetni a szeretetet egy nagy színpadon. Ha van esély rá akkor kérlek gyere el!
Nóci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése