2013. máj. 22.

Frissek :)

안녕하세요!

Donghae:
" てんきが いいですね。みんな しあわせな いちにちに なりますように!guys have a good-day!!^^" ~ " Jó az időjárás. Mindenkinek szép napot! Srácok szép napot!!^^"


Kangin:
"오호 기사났당 이번 화보 기대된당 면도안하고 찍어서 좀 남자다워 보이려나 ㅋ 기대해주세요 진행이 너무 좋아서 즐거운 시간이였어요 짱짱~~~" ~ "Én most felkészültem ezúttal a fényképezésre. Mert borotválkozás nélkül kicsit férfiasabbnak tűnik. ㅋ Én igazán élveztem a folyamatot, szóval nagyon kellemes volt ez az idő~~~"


Ryeowook:
"잘자요 굿나잇 ~~~^^ 음식 잘 먹었어요 캬캬 마지막멘트 kbs가족여러분 웃겼나요 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ" ~ "Aludjatok jól, Jó éjt! ~~~^^ Finom volt az étel... Ez volt az utolsó vicces találkozó a kbs családtagokkal? kkkkkkkk"

Két másik Sukira-s kép


Siwon:
"Jacob..? Hahaha"


Siwon és Donghae a strandon


K-Force Special Show with Leeteuk


Super Show 5, a következő fellépések:
2013 jún. 1. és 2. Jakarta, videóért katt!


Kyuhyun egy reklámban


Mára ennyi voltam, mert még ki kell elégítenem a hiányomat a fiúk iránt. :) Viszont lehet lesz majd nektek egy meglepim hamarosan. ;)

Puszy, Cathy

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok... :)
    A fiuk nagyon aranyosak, foleg Ryeowook es Donghae.. :D Szerintem Leeteuk nagyon jo MC, lattam mar nehany show-ban es nekem nagyon tetszik, mindig meg tudja nevettetni az embert, mindig van mit mondjon. Mindig szivesen latom MC-kent. Ti mit gondoltok?? Ja es termeszetesen Kyuhyun most is jol nez ki... :) a reklam egy kicsit rovid de nagyon aranyos benne... Varom a tovabbi kepeket, hireket..
    Puszi, Edina... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Tudod, én Teukot mindenhogy szeretem. :) A rádió adásait is szívesen néztem volna, ha akkor tudok róla, hogy lehet élőben nézni, de így is nézegettem már vidiket belőle és azokat is imádom. Nagyon várom, hogy végre visszajöjjön. *-*
      Nem tudom biztosra, de azt hiszem van hosszabb reklám is belőle majd utánanézek és hozom, ha van. :)
      Puszy, Cathy

      Törlés