2013. máj. 26.

Dazed & Confused June Edition Interjú Kanginnal

Sziasztok!
A napokban jelent meg a Dazed & Confused June Edition Magazin. A magazinban Kangin adott interjút, akivel fotósorozatot is készítettek. A képeken nagyon férfias lett Kangin szerintem :P és nagyon jól áll neki.


















Kérdés: A legjobban miről szeretnél beszélni?
Kangin: Nem érdekel a téma, csak beszélgessünk.

Kérdés: Mivel töltöd mostanában az időd?
Kangin: A reggel nagy részében alszom. Aztán koreai filmeket és drámákat nézek, azokat amikről lemaradtam.

Kérdés: Melyik tetszett a legjobban ? (sorozat,filmek közül amiket utóbbi időben nézett, pótolt be)
Kangin: New World,  Hwang Jung Min Hyung-nim színészi képességek nagyon... Azt gondoltam " Ő valóban egy színész". Azt hiszem ő a legjobb színész. Élveztem még a War Against Crime: The Golden Age of the Bad Guys is.

Kérdés: Mikor az emberek olvasnak rólad egy interjú, mint ez, azt gondolják rólad " Ő színészként tért vissza?"
Kangin: Ha kapok egy esélyt, újra színészkedni szeretnék. Már próbáltam korábban. Először mikor beléptem az SM Entertainment-be színész gyakornok voltam. De most a legfontosabb számomra az énekesi karrier és nem akarom hogy az énekesi karrieremet befolyásolja a színészkedés.

Kérdés: Mi nem láttuk a SNL with Super Junior produkcióban. Miért nem vett részt benne?
Kangin: Én nem vagyok a komédia híve. JangJin producer azt mondta, vegyek részt a próbákon és az első gag skits-en is, de nem voltam felkészülve. Azt gondoltam: "Hogyan tudnám adni magam nevetve és mosolyogva?"

Kérdés: Szóval úgy gondoltad hogy nem mutatsz ki érzelmeket?
Kangin: Én azt gondoltam hogy soha nem fogok sírni. Amíg távol voltam majdnem 3 évig, a tagok nagyon keményen dolgoztak és tudtam ha visszajövök köszönettel tartozom nekik. Úgy éreztem hogy nem számít, hogy milyen boldog vagy szomorú vagyok vagy milyen hangosan nevetek, esetleg túl sokat sírok. Amikor megkaptuk Golden Disk díjat Jakartaban, sírhatnékom volt. Előadtuk a "Sorry,sorryt" a tagokkal, de az incidens miatt nem tudtam maradni a díjkiosztó ünnepségen. Ez volt az első ( díjkiosztó) a  hosszú eltöltött idő után, így nagyon másnak éreztem. Még mindig nagyon sajnálom, hogy furán éreztem magam, de a "Sorry, sorry" promoció ideje alatt úgy éreztem mintha megállt volna az idő.

Kérdés:  Hogy érezte magát az incidens után?
Kangin: Szégyelltem magam. Igazából nem szeretek olyan helyere járni ahol nem érzem jól magam. Nem szeretem a kényelmetlen helyzeteket. Én az a típusú ember vagyok, aki megmutatja a valódi énjét, de ( az incidens miatt) nem tudtam kimutatni, emiatt csalódott voltam. Elszomorított ez a helyzet, hogy mások is frusztrálttá váltak.( a hírek miatt) Azt gondoltam: "De nem adom fel csak azért, mert most már rossz kép van rólam az emberekben. Élni nehéz dolog." Ezt megelőzően kerültem az emberek társaságát.Amikor a barátaim azt mondták nekem "Menjünk inni egy kis sojut" azt elutasítottam. Később változtattam egy kicsit a véleményemen (elmémen) és gyakran ellátogattam a ragadós rizs fagylaltkehely étterem előtti diákotthonokba.
(Rövid megjegyzés: Az incidens egy verekedést takar. Kangin még 2009.-ben egy szórakozóhelyen belekeveredett egy verekedésbe, ami miatt elítélte a sajtó és az emberek, de a Sujus tagok kitartottak mellette.)

Kérdés: Miért diétázol? Shindong is csinálja.
Kangin:A legfőbb oka az ígéretem volt, amit a tagoknak tettem. Tudtam, hogy ők aggódnak miattam így megkezdtem a diétát.

Kérdés: Mi volt az a dolog, amiben nem segített a diéta?
Kangin: Nem volt semmi, ami nem segített. 27 napig tartott a diéta, az alatt nem hagytam el a házat. Nehéz volt, de nem volt olyan fájdalmas, mint gondoltam. Most mindenki azt mondja nekem "Ki vagy te?" (nevet)

Kérdés:
A képekkel azt szeretné mutatni, hogy a pufók a múlté?
Kangin: Nem, még mindig nem nézek ki jól. Inkább úgy mondanám "Nem akarok olyan lenni, amilyen akkor voltam."

Kérdés: Mégis milyen képeket szeretnél törölni?
Kangin: Egy képet, amit az ex-barátnőmmel csináltam. Hahaha, Csak vicceltem.

Kérdés: Az egyik Super Junioros számot úgy hívják " Sexy, Free & Single." Biztos hogy te is szexi, szabad és szingli vagy?
Kangin: Nem vagyok szexi, de szabad vagyok.Az elmúlt időben túl "szabad" voltam. Még mindig vannak fenntartásaim. Nos, azt akarom, hogy szabadnak lássanak, mások már mondták nekem, hogy nem tűnök szabadnak. A testem, a gondolataim is megváltoztak és már elöregedett, ezért is vagyok óvatosabb.Mégis azt hiszem bennem van a "szabadság". És nem sok tapasztalatom van a randikkal.

Kérdés: Azt hiszem ez egy hazugság.
Kangin: Az én véleményem meg ez, de eddig csak négy randim volt. Az emberek azt hiszik én egy playboy vagyok. De én nem tudok sokat a nőkről. Ez az én legnagyobb gondom. Az év elején én magányosnak éreztem magam, de nem hiszem hogy a "szabadság" a randizást jelentené valakivel.

Kérdés: Eltérően mások a tagok, vannak akik elfoglaltak, sok szabad időt töltesz velük?
Kangin: Szeretem a srácokat, így mikor találkozunk együtt megyünk játszani golfot a képernyőn (xbox-os játék), annak ellenére, hogy nem tudtam hogyan kell játszani. Mi szoktunk horgászni. Ez tényleg úgy hangzik, hogy nem vall rám (ellentétes velem)? Nekem is van ilyen oldalam. Szeretem az illatos gyertyákat is. Tényleg, hoztam is haza a tengerentúlról.

Kérdés: Van illatos gyertya a szállodai szobákban?
Kangin: A fürdőszobában megszoktam gyújtani egyet és az ágy mellett is. Ah, így alszom a fejpántommal, igen. Haha

Kérdés: A tagok nem nevetik ki?
Kangin: (Nem) Én adom nekik a fürdő gélt.

Kérdés: Gyakran vigyáz a bőrére?
Kangin: Nem, nem szoktam. Nem is használok krémet.

Kérdés: Ez annyira nem te vagy. Inkább beszéljünk a te férfiasabb oldaladról.
Kangin: Jól van.

Kérdés: Te úgy gondolod, hogy feladod a férfias jelzőt?
Kangin: Igen, nem sajnálnám. Én feladnám a lányokat, munkahelyeket vagy dolgokat, mit nem tudok. Én szeretnék megjelenni így mások előtt. Még ha sajnálnám is, elrejteném. Még csak nem is mondanám, hogy "Ó, ez szégyen".

Kérdés: Akkor is, nem vagy megszállottja a népszerűségnek, mint énekes?
Kangin: Azt hiszem ez túl nehéz lenne nekem, ha én megszállott lennék. Én nem vagyok túl népszerű. Én azt gondolom, hogy jól felkészülnék arra is ha a korábbihoz képest nem tudnám folytatni a népszerűségi szintet, mint ami most van.

Kérdés: Hogyan készülnél erre?
Kangin: Ha nem fogom csinálni, azt hiszem nagyon magányosan érzem majd magam, mikor szembesülök vele később. Mikor valaki kér tőlem egy aláírást (autogramot) most, azt mondom "Köszönöm." Az biztos egy kínos,nehéz szituáció,  az amikor oda jönnek aláírást kérni tőlem.... de Én nagyon hálás vagyok érte.

Kérdés: Ezek a gondolatok voltak benned a debütáláskor is?
Kangin: Sokat változtam. Amikor vissza tértem a hadseregből és a rossz tetteimet hátrahagytam, sok változáson mentem keresztül. Mikor a múltban a rajongól hozzám jöttek, azt gondoltam "A rajongóim. Látni akarnak." De most mikor a rajongóim hozzám jönnek , azt gondolom " Biztosan sokat vártak rám, sok utat tettek meg idáig" és hálásnak érzem magam.A dolgok amik "alapvetőek" voltak számomra a múltban most nem azok. Nem vagyok énekes azért mert valaki azt akar csinálni belőlem, énekes vagyok azért mert ezt szeretném igazán csinálni. Nem tudtam 3 évig dolgozni. Pedig nagyon szerettem volna. Volt munkám, nem tudtam elvégezni... szóval már csak egy módja van arra, hogy vigasztaljam magam. Igazából feladtam. Amikor elmentem a hadseregbe azt hittem ez lesz a pályafutásom vége. "Hogyan állok a közönség elé ez után" ez volt amit gondoltam. De ismét kaptam lehetőséget, köszönhetően a cégnek és a tagoknak.

Kérdés: Énekelted Kim GwangSuk-tól a "Around 30′s" ( mint egy 30-as) dalt a Super Show 5-ben. Te választottad ezt a dalt magadnak?
Kangin: Néhány nappal korábban jöttem haza a hadseregből,mindenki aludni készült, és egy alacsonyabb rangú katona megkérdezte tőlem."Kim Youngwoon tiszt-nim, mit fog csinálni, ha visszatér?" És nem tudtam mit válaszoljak. Azt mondtam "Nem tudom". És ő megkérdezte "Ismered Kim GwangSuk "Around 30's " dalát?" Azt válaszoltam "Igen, ismerem". A katona: "Te a 30-as éveidben leszel mikor visszatérsz igaz?" Azt mondtam "Én még 29 leszek..." Az a katona minden lefekvés előtt ezt a dalt hallgatta és azt mondta, hogy a dal rám emlékeztette.  Megkért, hogy énekeljem el ezt a dalt a visszatérésem után. Miután meghallgattam a szavait , újra hallgattam a dalt és úgy hangzott mintha tényleg rólam szólna. Tehát, átgondoltam ezt a koncertet és úgy döntöttem, hogy eléneklem a dalt. Míg énekeltem a dalt az én szeretett nagymamám jutott az eszemben.

Kérdés: Melyik rész tetszik a legjobban belőle (a dalból)?
Kangin:“It was not I, who sent it away. Not I, who walked away.” (Nem én vagyok aki elküldte. Nem én vagyok, aki elment.) Ez a rész nagyon szomorú.

Kérdés: Mit gondolsz milyen leszel a 30-as éveidben?
Kangin: Igazából a 30.-as éveimben vagyok. Novemberben születtem de az apám azt mondta "Kár hogy egy évvel idősebb vagyok" így bejegyzett a következő évben. Az év végén a tavalyin furcsának éreztem magam. Mikor 20 éves lettem nagyon örültem hogy jogilag is felnőtt lettem, de egyre közeledtem a 30-hoz. Voltak olyan gondolataim mint "Óvatosnak kell lennem mások társaságában és felelős vagyok a saját döntéseimért." Keresnem kell egy ösvényt ami elvezet bárhová, ahova menni szeretnék. Mostantól egyenesen szeretnék menni. Ez a célja az életemnek. Nem számít az az egy év.

Kérdés: A célod az éneklés?
Kangin: Megakarom védeni a Super Juniort, de tudom hogy a valóságban ez nehezebb. A célom az, hogy Sunbae-ként egy olyan környezet megteremtése, hogy a Hoobaesek a legjobbat kapják és azt halljam vissza "Te nagyon klassz vagy Sunbae".
(Rövid megjegyzés: Hoobaes= tisztelt kolléga, aki fiatalabb nálad.
                              Sunbae= Entertainment-nél a tapasztaltabb kolléga)

Kérdés: Ki gondolta ki az Avengers (Bosszúállók) öltözéket a repülőtéren, miután visszatértetek Dél-Amerikából.
Kangin: A tagok. De volt egy felvezető ehhez. Ezekben a napokban, nagyon sokat beszélgettünk a repülőtéri ruhákról. Azt akartuk, hogy egy egyedülálló "Reptéri Divat" paródia legyen.(Nevetés)

Kérdés: Mi volt a szerepe Kangin-ssinek a Super Juniorral? (itt az Avengers öltözködésre utal)
Kangin: Hogy megnevettessük a gyerekeket a váróteremben. A tagok "Crazy Hyungnak" hívnak. Én vagyok az első. Senki nem mert közel jönni hozzám. Haha

Kérdés: Láthatjuk majd a vicces, szabad oldalát is a showkon?
Kangin: Igen

Kérdés: Mikor?
Kangin: Hogy őszinte legyek,nincsenek terveim és nem ígérek semmit. Egy napon talán csinálok. Ha képes leszek rá.

Kérdés: Akkor, ha megjelenik a SNL Korea, milyen szerepet akarsz csinálni benne?
Kangin: Bármi  ami Dongyeop hyung kapcsolatos,  azt jól is meg tudom csinálni.

Kérdés: Ez "Parent's Day" (Szülői Nap). Ön vásárol ajándékot az apjának?
Kangin: Apám szereti a pénzt. Majd megyek az ATM-hez felvenni pénzt. (Nevet)
Néhány helyen lehet zavaros a fordítás, de az angol fordítás sem volt tökéletes :( Szóval elnézést a hibákért, de remélem a lényeg kivehető.
Forrás: sup3rjunior.com
Nóci


2 megjegyzés:

  1. Szia~
    Koszi a forditast!!!!
    Nem tudom ti hogy vagytok vele, de szerintem Kangin nagyon sokat valtozott a debutalasuk ota, foleg miota leszerelt. Oszintenek erztem mindent amit mondott, mar nem olyan gyerekes amien volt. Ti hogy latjatok?
    Puszi, Edina.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen szerintem is sokat komolyodott. Bár mivel sajnos nem ismerem őket olyan régóta, hamarabb kellett volna barátnőmnek rájuk szokadnia :D, csak a régi TV showk-ból látom, hogy milyenek voltak. De Kanginból szerintem jó ember vált. :)
      Puszy, Cathy

      Törlés