2013. ápr. 21.

Heehul interjúk

Sziasztok!
Ma egy interjú részletet hozok nektek. Heechul a rádióban válaszolt néhány kérdésre és mesélt is néhány dologról.
Augusztusban fog lejárni a katonasági szolgálata. :)


130419 Sungdong Cafe with Heechul - Mentioning Leeteuk ( Leeteuk megemlítése)részlet

Fan: Találkoztál Teuk oppával tegnap?
Heechul: Nem tudtam tegnap találkozni Teuk oppával. Teuk oppa... Mikor (katonai) vakációra ment volna az előtt találkoztam vele és sokat beszélgettünk .Én... nem akartam ide jönni a Sungdonghoz...nem volt a terveim között, hogy igénybe vegyem az állami szolgáltatást, tehát én minden alkalommal benyújtottam a kérelmemet, amiben az állt, hogy a tengerentúlra akarok menni.Ez volt az esküben ( fogadalomban) " Nem akarok a tengerentúllal gondot okozni.Jelenteni fogom ha vissza térek a tengerentúlról." Én mondtam " Aish, Ez így nem jó. Ez olyan mint egy bűncselekmény! Inkább megyek a hadseregbe!"

"Ya, ha mész ....csak az én oldalamon menjél... Nem maradsz velem a mi dongsaengünk? Kérlek?" mondta Leeteuk,de én az a típus vagyok aki képes életben maradni egy lakatlan szigeten is.Ha egy füves területre tennél, a füvet is képes lennék megenni, hogy életben maradjak.Ha az úton hagynál, akkor is túl élném. "  Hé miújság? /Yo, whats up?/De Teuknak nagyon kedves szíve van.Ő a barátom, akire mindenki vigyázz. Így azt gondoltam "Miért kéne halasztanom?" Nem a pénz sem a koncert miatt, mert Leeteuk-ssi egyedül marad.





A fordítás nem teljesen pontos.... ezért Bocsánat, de nem vagyok valami jó fordító. Azért fordítottam le ezt az interjú részletet mert érdekes dolgok vannak benne. Közelebbről megismerhetjük Heechul lelkivilágát és Leeteukot is.

130419 Sungdong Cafe with Heechul- Heechul beszélt még a rajongóiról, párkapcsolatról... ebből egy kis részlet

Mikor először debütáltam, azt mondtam a rajongóimnak" Köszönöm mindenkinek a szeretetet, de én nem tudok felelősséget vállalni a ti életekért." A fele rajongótáboromnak ez után nem szeretett.De én nem sajnáltam ezt mondani. Ha később azt valaki azt mondja " Miattad ment tönkre az életem"" Amíg Kim Heechult üldöztem ( vártam rá) addig nem tudtam semmit sem csinálni és tönkre ment az életem"Nem akarok  az ilyen jellegű megjegyzéseket hallani. Valami ilyesmit szeretnék hallani :" Miattad léptem be egy jó társaságba, van egy jó pasim is." Amikor ilyesmit hallok sírok a boldogságtól. Mert az ilyen dolgoktól, a hittől, az igazságtól sírok. A bizalom ami a híresség és a rajongó között van. Amikor az egyik rajongóm férjhez ment, felívtam az anyukámat és a tagokat, hogy elmondjam nekik az örömhírt. Nagyon boldog voltam ettől a bizalomtól.

130419 Sungdong Cafe with Heechul-Super Junior Show 5-ről részlet

Riporter: Csatlakozol a SS5-höz? Hallottam, hogy a következő éveben is lesz.
Heechul: Én még mindig tárgyalok a céggel ez ügyben. A tagok már kialakították a koncert elrendezését( menetét). Nem tudok csak úgy menni, de szeretnék csatlakozni. Arra gondoltunk hogy várok Leetukra és majd mi ketten visszatérünk az albummal... de a tagok szeretnék "Ah Hyung csatlakozz hozzánk"Nagyon hálásnak érezem magam. Mi még beszélni fogunk ezekről.

Nóci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése