2013. ápr. 20.

Pekingi rajongói találkozó


Sziasztok!

A Super Junior- M formáció 2013.04.14-én Beijingbe ( Kína fővárosában, magyarosan Pekingben) ment egy fan találkozóra. A fan találkozóról nagyon sok kép készült, így gondoltam hozok nektek képeket... :)


Twitter, Weibo feltöltések:
Eunhyuk: Word up Beijing

Zhoumi & Donghae: Today is superjunior-M’s Beijing fanmeeting,see you at 7:30 at Capital Gymnasium!- Ma van a Super Junior -M fan találkozója, találkozunk 7:30-kor a Capital Gymnasiumban!














Henry: Just arrived at Beijing! On the plane!- Most érkeztünk meg Pekingben ! A repülőn!
Siwon: Bejing people,Thanks to you I have successfully arrived in Beijing: ^) Unfortunately, I didn’t heard you waiting for me, so i go the other exit to get out, I’m really sorry .. in the performances I will try even harder: ^ D I’m sorry, I love you: ^
Pekingi emberek, Hála sikeresen megérkeztem Pekingbe.Sajnos én nem hallottam,hogy vártok rám, így sajnos egy másik kijáraton mentem ki, Nagyon sajnálom...Az előadáson keményebben fogok teljesíteni. Sajnálom, Szeretlek titeket.
Eunhyuk: Beijing fans~ Good night!!!!- Pekingi rajongók ~ Jó éjt !
Fan meeting/Fan találkozó/:

Annyira cuki, mikor bele éli magát a dalba :)


Források.: sup3rjunior.com,Sina Entertainment

Nóci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése