2013. ápr. 16.

Pasta betétdal :)

Sziasztok :)

2013.március 18.-án az m2-ön elkezdtek vetíteni egy dél-koreai sorozatot a Pastát. Lassan befejezésre kerül a vetítés hiszen már a 19. résznél tartanak. 2010-es, szinkronos sorozat ( a szinkron nem sikerült olyan jól, szerintem, de élvezhető így is a sorozat. Én személy szerint eredetin szeretem nézni a sorozatokat, filmeket magyar felirattal vagy angol felirattal.
A kérdés pedig miért írok én egy Sujus blogra sorozat ajánlást?! Nah.. ez a nagy kérdés! :D Azért mert a Pasta betétdalát Cho Kyuhyun énekli. A mi kis aranytorkú Devil Maknae-nk :)
A dal szöveget megpróbáltam lefordítani. A hibákért előre is bocsánat. :)

Listen to you részlet (magyarul- hungarian lyrics)

Nem , nem én vagyok.. Ennek nincs semmi értelme
Mikor eszem vagy alszom is rád gondolok, mint egy őrült
Minden alkalommal utálom magam e miatt
Hogyan, hogyan tudnék szerelmes lenni beléd?Ez egy kicsit furcsa..
A szívem csak téged hall..tetőtől-talpig
A barátaim ugratnak e miatt, de szívem csak téged hall.
Egy,kettő,három a mosolyodtól elvesztem a levegőm
Ha látom  a mosolyod, Mindennap szerelemmel főzök majd.
Mindig szeretlek, szeretlek, szeretlek.......


2010-es a dal de nagyon jó. Kyuhyun hangja megunhatatlan és egyszerűen gyönyörű. :)

Nóci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése