2013. ápr. 15.

Leeteuk beszédéből

안녕하세요!

Leeteuk beszél arról, amikor sírt, mióta besorozták. A fordítás saját munka és mivel nem vagyok valami profi angolos a hibákért elnézést.

"When I was receiving the training, my hips hurt so much that I went down to the medical corps. The army doctor was listening to music and it was the first time I heard music in 3 weeks. Unknowingly, I was getting quite emotional and the song at that time was Sweet Sorrow's 'no matter how I think about you'. I was telling myself "i cant cry i cant cry" and the next song that played was Shinee's "Ring Ding Dong". The moment when I heard Jonghyun-ssi's voice...it was a dance song but my tears started to flow... the army doctor asked me "why are you crying?". Because it was quite embarrassing to be crying because of a song, I told the doctor that because his words were so warm it made me cry."

"Mikor a gyakorlaton nagyon megsérült a csípőm, elmentem az orvosi részlegre. A hadsered orvosa zenét hallgatott és ez volt az első alkalom, hogy zenét hallottam három hét alatt. Tudatlanul érzelmi állapotba kerültem, a Sweet Sorrow "nem számít, ahogyan rád gondolok" részlet szólt. Mondtam magamnak, hogy "Nem sírok, nem sírok." és a következő szám Shinee-tól a Ring Ding Dong volt. Ez egy táncos (pörgős) zene, de amikor meghallottam Jonghyun-ssi hangját a könnyeim elkezdtek folyni... Az orvos megkérdezte "Miért sírok?". Mert ez elég kínos volt, hogy sírok a dal miatt. Azt mondtam a doktornak, hogy Jonghyun szavai melegséggel töltöttek el és emiatt."


Waiting for Teuk!
Nektek is hiányzik? :(

Puszy, Cathy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése